Gå til innhold

Familie som har lyst til å jobbe og bo i utlandet for en periode. Tips til hva vi kan jobbe med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg har opplevd mye de siste årene, og for å få litt klarhet i tankene, se ting på avstand og få litt perspektiv på ting, ønsker vi å tilbringe ca 6 mndr i utlandet en eller annen plass i verden. Vi kan jobbe med frivillighetsarbeid.

Spørsmålet er bare, hvem trenger oss? Eller med andre ord, hvor kan vi få tak i slike jobber? Kan også ta andre jobber, med det er vel vanskeligere å få.

Noen som har forslag til hvor vi kan starte med å lete etter jobber?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere er kristne, kan dere jobbe på en misjonsstasjon.

Hvis ikke; HVa med et barnehjem i Øst Europa?

Skrevet

dra til australia, man kan få opptil 1 år arbeidstillatelse som backpacker, men du må dra til ett nytt sted etter 3 mnd. jobb i alice spring eller ute i ett community (aboriginere) hvis dere ønsker det, eller bare reis rundt og jobb på en farm eller lignende. går også ann å jobbe på hostel osv.

hvis du har kvalifikasjoner innen pleie arbeid er det lett å få jobb gjennom vikarbyrå, lønnen er ganske bra til å være australia.

drit lett å få jobb på en pub og det er kjempe moro.

jeg bodde der i 2 år og studerte, elsket det! men er jo ikke noe "idealistisk" land å jobbe i da.

men har en kompis som jobber i indonesia som engelsk lærer, han syns det er veldig givende (frivillig arbeid)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...