go*mamma*n Skrevet 27. desember 2008 #1 Del Skrevet 27. desember 2008 For her kommer enda en! Vet ikke om det er noen som husker meg, men forteller allikevel. I 05 fikk vi en sønn på første forsøk. Rikrig nok så fikk jeg HELLP i uke 37 så gutten kom med ks. Men alt gikk bra. Så etter 1.5 år ønsket vi et søsken og ble gravid etter kort tid, men mistet i uke 7:-(, nok en gang ble jeg gravid, men mistet og i uke 7:-( og en 3 gang gikk det galt og den 4 gangen:-( Rimelig frustrert, men legen på sykehuset ga meg fragmin og crinone til neste gang jeg skulle bli gravid. De fant ikke ut hvorfor det gikk galt, fant ingenting hos meg og ikke hos min mann(tok blodprøver av han) Så ble testen positiv for 6 gang på 2 år.....Og da gikk det bra. Fikk tett oppfølging med ul annenhver uke og tok fragmin hele sv.sk og crinone de første 12 uker. Jeg mener selv at det er crinonen som gjorde at det gikk bra den her gangen....fragmin fikk jeg egentlig bare pga HELLP i første sv.sk. Nå har vi en skjønn gutt på snart 8 mnd og han er verdt alt slitet, men jeg gjør det ikke igjen. Det får holde med disse to skjønne små!!! Masse lykke til dere alle, stå på krava og ikke gi dere er mitt tips. Jeg kom selv med forslag til medisiner da legene jeg møtte ikke hadde peiling:-( Så bruk alt dere leser her og andre steder mot disse legene. Håper de hører på dere1 Julehilsen fra go*mamma*n Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139337263-klarer-dere-flere-solskinnshistorier/
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #2 Del Skrevet 5. januar 2009 Jaaa, topp at du og andre som deg tar dere tid til å gi andre håp! Jeg har ikke mistet mer enn to ganger, men trenger å høre at det er noe man kan gjøre...blir så deppa av å skulle prøve uten at der er noe jeg kan gjøre for å påvirke resultatet...Min supre lege har skrevet ut Albyl e og pregnyl..fint for meg å se at dette faktisk kan hjelpe oss til å holde på spirene :-) I går fikk jeg mensen, vil prøve denne måneden å bli gravid! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139337263-klarer-dere-flere-solskinnshistorier/#findComment-139384384
Funnet-håpet -igjen Skrevet 8. januar 2009 #3 Del Skrevet 8. januar 2009 Tusen takk, go*mamma*n for historien din, det er de jeg tråler nettet etter om dagene:) Har en sønn på 6 år, mistet 3 ganger siste to år; uke 10, uke 14+3, og uke 12, fått påvist Leiden, så nå er jeg 7+4 på vei på Crinone, Albyl, og Fragmin. Er allikevel så vanskelig å i det hele tatt våge å tro at jeg skal greie det denne gangen, så det er så godt å lese om sånne som deg som klarte det til slutt! Kos deg masse med ønskebarnet ditt:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139337263-klarer-dere-flere-solskinnshistorier/#findComment-139408790
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå