Gullblomst Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Nå vet jeg ikke min arme råd. Etter 3 uker med medisinering av både lillegutt og meg var jeg overlykkelig over at kuren endelig var ferdig, og at vi begge var kvitt trøsken. Lykken ble kortvarig. Idag er munnen til lillegutt hvit med hvitt belegg på tungen og i kinnene, og jeg kjenner igjen den stikkende smerten i brystvortene. Hjelp! Er det noen som har opplevd det samme? At ikke medisinen tok knekken på trøsken. Hva skal vi gjøre nå???
Gjest Orkideen Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Det er normalt at sopp kommer raskt tilbake hvis den ikke behandles lenge nok. Selv måtte jenta mi bruke soppmiddel i 8 uker før hun ble bra. Fikk beskjed om å fortsette kuren i minst to uker etter at hun hadde blitt fin igjen. Det er nok bare å starte på igjen. Anbefaler deg å ta kontakt med helsestasjonslegen eller fastlegen for råd om hva du skal gjøre.
Francina 2 Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Jeg hadde samme problemet, både jeg og barnet gikk på reseptbelagt medisin i 6 uker, uten særlig virkning. Oppsøkte legen på ny og ba henne finne på noe annet til oss, for nå var jeg lei av å true inn medisinen på lille-gutt. Legen ba meg prøve en reseptfri salve på apoteket som heter Daktakort, og den funket med en gang, smørte inn brystvortene i 2 uker etter jeg var symptomfri. Skulle ønske jeg hadde fått høre om denne salven med en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå