Alltid Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Temaet har sikkert vært oppe mange ganger før men jeg spør alliekvell. Hvilke sko har dere kjøpt og hvilke har dere best erfaring med?
line_n & sara Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 vi har viking goretex, har ikke erfaring med noe annet, men de virker jo bra!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 vi har også nettopp kjøpt viking gortex. de virker veldig bra, men har jo ikke noe erfaring med noen andre da. siden jeg bare har en liten tass, å dette er hans første vintersko kjøpte de litt pga at det var ordentlig med ekstra beskyttelse frampå skoen, siden mini ikke går helt enda, så blir den ikke så slitt, når han krabber i de
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Vi har også kjøpt viking, men har ikke prøvd de enda... begynner i bhg i januar. Satser på at de er gode:) Det bør de være til den prisen! Har ikke kjøpt støvler eller cherrox utenom...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 jeg kjøpte et par vinterstøvler av merket "rådis" på din sko jeg da. kostet bare 350kr. de er vanntette, slitesterke og er godt foret. varme og gode. føttene hans er alltid varme etter at vi har vært ute. de er ikke våte på innsiden. de er lette å få på riktig og sitter godt. han kan gå veldig lett med dem. (vi har et par cherrox også men de er så stive og smale i skaftet så det er vanskelig å få dem på ordentlig, spes med ullsokker, og han går ikke så bra med dem.) nå går ikke min i barnehagen så vi har ikke sett behovet for å bruke veldig mye penger på et par sko som må tåle absolutt alt. slike sko får han når han skal begynne i barnehagen. hadde det ikke vært for at han kan gå så hadde jeg ikke kjøpt ordentlige støvler til han. da hadde jeg gått forede, lette støvler med myk såle. barn som ikke kan gå skal ikke ha ordentlige sko.
Alba44 Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Lillegutt har Ponny sympatex. Veldig fornøyd med de. Med jevnlig impregnering er de vannavstøtende, og de er samtidig myke, gode og enkle å ta på/ av med borrelåsen.
petite fleur Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 Han fikk et par Kavat vintersko i bursdagsgave, de er jeg kjempefornøyd med. Gode og varme og stødige. Superenkle å ta av og på, også er de fine å se på :-)
annki83 Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 til jenta vår har vi ecco vinter sko. de er kjempe go så lang hvertfall. de sitter godt på foten og er varme. jenta vår blir fort litt svett eller klam på føttene men ikke i disse for de puster ganske bra. i januar begynner hun i barnehagen så får vi se om vi kjøper noen forte støvler i tillegg vis det blir behov for det
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #9 Skrevet 1. januar 2009 Minsten har fått SuperFit sko, men har bare brukt dem et par ganger i vogna enda. Håper de holder mål - de er ihvertfall lette å ta av og på. Eldstemann hadde Ecco, men de var kalde og utrolig vanskelige å få på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå