Gå til innhold

Splæsj blødning i uke 13

Anbefalte innlegg

For snart 4 uker siden så hadde jeg en kjempe blødning, gjennom klær og dam på gulvet. Jeg var sikker på at jeg da mistet den lille. Jeg ringte legen min og ble sendt rett på sykehuset. Ultralyden viste en litt stor blod ansamling, men det viktigste -DET VAR LIV!!! Var på ny sjekk en uke senere og alt var fortsatt etter forholdene bra. Jeg blør litt fortsatt. Nå på mandag skal jeg på vanlig ultralyd,jeg er kjempe spent. Jeg vet at det er liv, for det kjenner jeg masse av hver eneste dag,men jeg lurer på om det har sluttet å blø og om den ansamlingen som var er borte. Jeg har ikke fått lov til å bade, trene og ikke ha samleie. Jeg syns dette er et litt usikkert svangerskap, forrige gang så var jo alt bare kos. Noen som har noen erfaringer ang. så stor blødning i svangerskapet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139336263-spl%C3%A6sj-bl%C3%B8dning-i-uke-13/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det akkurat som du, bare det at jeg var kun 11 uker på vei. Fikk styrtblødning og var sikker på at nå var det slutt, men det var liv i magen. Jeg blødde ganske masse i 3-4 dager og fikk også total forbud mot alt. Var så på sykehuset etter 1 uke igjen og da hadde jeg fortsatt litt blødning men nå var den brunlig. Fikk vite at jeg hadde blodansamling rundt livmora, men at den lille har det bare bra. Etter 4 uker så gav den brunlige blødningen seg, er nå 16+5 og alt er fortsatt bra. Babyen sparker som bare det. Så det ordner seg stort sett til slutt:) Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...