Gå til innhold

Dere med babyer på 11 mnd som ikke får bryst lengre....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får de mme? Vi har ammet hele tiden. Den siste måneden har vi ammet kun morgen, hun vil ikke ha mere. Nå vil hun snart ikke ha den på morgenen lengre heller, å mme vil hun IKKE ha. Hun har aldri tatt hverken mm eller mme på flakse, kopp eller noenting. Jeg har prøvd så vidt med kumelk i julen ( ja, jeg vet de ikke skal ha det før 12 mnd), men jeg har gjort det likevell. Er jo nesten ingenting hun tar da for hun liker ikke det så veldig godt heller. Men jeg skal fortsette å prøve forsiktig med det så hun vil like det, hun bør jo kanskje ha litt melk... Eller trenger jeg ikke stresse med at hun MÅ ha pupp, mme eller vanlig melk?

Skrevet

Jenta mi får ingenting, jeg sluttet å amme da hun var 9,5-10 mnd gammel... Hun får littegrann kumelk til måltidene, men drikker ikke så mye. Ellers får hun youghurt og gulost og spise...

Gjorde det samme med eldstemann og da sa de på helsestasjonen at det var helt greit!

(PS. Om hun er 11 mnd er hun kanskje januar-jente... Ta en tur inn på klubbsidene da vel!!)

Skrevet

Jenta mi får mme på flaske, og skal få det til hun fyller 1 år. Vi begynte å prøve med lettmelk fra hun var 10,5-11mnd, slik at vi kan kutte helt ut mme når hun fyller året. Hun elsker både mme og lettmelk.

Jeg tror det er bedre med sakte tilvenning, enn bare å gå rett over på kumelk når barnet er passert 12mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...