Ugla er mamma! Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Da har vi fått samtale med lege hos Nordica den 5 februar. De anbefalte oss ett forsøk til før vi går over til bruk av hormoner. Kjenner at det blir litt som om å begynne på nytt, enda ikke helt fortrolig med å bruke anonym donor..men det kommer vel på plass før første forsøk der..
Merehei Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Hei. Siden det virker som at Nordica er det mest aktuelle stedet for meg hvis jeg går for dette, så lurte jeg på om dere må reise ned den 5 februar for samtalen eller om den kan tas pr tlf?
Ugla er mamma! Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2008 Hei! Vi har fått samtale på telefon. Jeg sendte mail idag kl 1700 og fikk tilbakemelding ca 20 min etterpå med bekreftelse på tid til samtale. Gikk veldig fort gitt.Hos Stork ventet vi ganske lenge på samtalen. Men vi er utrolig fornøyd med alt som har skjedd opp mot Stork, selv om vi nå bytter.
snuffe Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Vi hadde samtale med dr Lindeberg på Nordica for en måneds tid siden, og jeg er nå i gang med medisiner før et forsøk på øko-IVF tidlig i januar. Vær forberedt på voldsom effektivitet! :-) Da vi hadde journalsamtale med Vitanova tidligere i høst, tok det vel i hvert fall tredve minutter på telefon... denne gangen varte samtalen i fire minutter. Litt for fort og effektivt for min del, siden jeg ikke rakk å stille halvparten av spørsmålene jeg egentlig hadde tenkt. Men har mailet dem et par ganger senere med div. spørsmål, og alltid fått kjappe og informative svar. Det er bare fint lite av dette småpratet jordmorklinikkene gjerne driver med.
Ugla er mamma! Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2008 Hei Shute! Takk for det. Greit å vite så man ikke får bakoversveis. Vi fikk jo veldig mye info da vi var innom Stork, og i og med at vi skal fortsette med vanlige ins i første omgang så er det vel ikke veldig mye ny info vi trenger. En liten genrell tanke: Er utrolig glad for alle dere som gidder dele erfaringer og tanker. Veien hadde blitt så utrolig mye lengre og kronglete å gå uten BIM og dere!!!! Takk!!!
hegeno Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 har også byttet fra stork til nordica og må si jeg er svært glad for at jeg alt hadde hatt lang samtale med stork, vært gjennom en del inseminasjoner med samtale i forkant og sånn sett var informert og trygg på inseminasjonsprosessen før jeg kom til nordica. Tror jeg hadde fått sjokk om ikke! Men det skal sies at jeg nok også hadde svært uflaks med den legen jeg hadde på min inseminasjon der. skal nå over til ivf og har bedt om å få lindenberg videre da jeg har hørt mye positivt om han. Prisforskjellen sier vel sitt til at de må være mer effektive!
Ugla er mamma! Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2008 Ja, vi er forberedt på en mer klinisk behandling på Nordica, i forhold til det meste egentlig. Er det forresten noen som vet om det er noen sammenheng med hvem som setter opp time til samtale, og hvem man har som lege?
hegeno Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 Jeg hadde samtale med samme lege som også gjennomførte inseminasjonen. Var ikke videre imponert over han og har derfor spesifikt bedt om Lindenberg når jeg nå skal i gang med IVF. Syntes han jeg hadde både var lite grundig i forkant av inseminasjon (han spurte ikke engang etter tester for hiv/hepatitt, eller helsetilstand - bare sendte resept på hormoner), og han var heller ikke spesielt hyggelig under inseminasjonen (presenterte seg ikke og førte en samtale med sykepleiersken mens han inseminerte meg). Men vet ikke om det var tilfeldig at det var den samme.
Ugla er mamma! Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. desember 2008 Da får vi satse på at det er Dr. Lindenberg som skal ha ins med oss og, var han som inkalte til samtale ihvertfall...
Ugla er mamma! Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2009 Da har vi hatt samtale med Stork. Det var fort-fort-ferdig gitt.. Men de var ihvertfall klare til å ta imot oss. Kjenner jeg har begynt å få en god følelse med å skulle dra ned igjen nå. Det er nemlig i år det skal skje! Krysser fingrene for BÅDE bryllup og barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå