Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Jeg har ulltøy i både lyst og mørkt. Lurer på om jeg bare kan vaske alt på en vask siden det bare skal på 30 grader..
Pysjen Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Ja det farger- det har jeg desverre erfart;-)
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Jeg har vasket mørkt å lyst ull tøy sammen jeg, og det farget ikke i det hele tatt det iallefall Og de å tålte 40 grader, så jeg vasket det på nesten 40 grader
camosilla Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Mini har en rød ullbody og den farget enormt de første gangene. De andre fargene har jeg ikke sett har farget.
Mia_I Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Jepp, det farger, noe av det iallefall. Jeg tenkte pytt, det er jo bare 30 grader, kan vel vaske alt samla. Men det hvite ble lett grått da det ble vaske sammen med sort ulltøy. Blir ikke gjort sånn her mer iallefall... men blander rødt og rosa og blått osv., det syne sikke så godt :-)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Kommer ann på hva slags ulltøy det er. Er det fargeekte så farger det ikke av. Lurt å vakse for hånd første gangen for å se hvor mye det farger av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå