Gå til innhold

Til alle i Oslo som snart er ferdig i permisjon....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gjør dere av barna deres når dere skal begynne i jobb igjen? Er det mange som har fått bhg plass? Er det noen som skal bruke dagmamma?

Jeg fikk jobb nå i jula og skal begynne i begynnelsen av februar.........Et helt ukjent terreng åpner seg, for jeg regner ikke med å få bhg plass med engang....Og økonomien er ikke akkruat sånn at vi kan leve på en lønning heller, så jobbe må vi begge to..

Lurer på hva andre i samme situasjon gjør, og om noen kjenner en snill dagmamma kanskje,...? Kjenner at jeg gjerne kunne gått hjemme en stund til akkurat nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er lenge siden jeg var ferdig med permisjon, men jeg begynte å jobbe uten at vi hadde fått barnehageplass. Mannen hadde først 6 uker pappaperm, og så tok han ulønnet permisjon i 4 uker før vi fikk barnehageplass fra nyttår i fjor. Så det løste seg heldigvis, selv om vi var litt blakke en stund. Kjente ingen dagmammaer, så vet ikke hvordan vi skulle funnet det heller.

Ring bydelen din og spør om de har noen gode tips ang barnehagesøknad. Det gjorde jeg, og de tipset om en barnehage som skulle utvide med ny småbarnsavdeling. Der søkte vi og fikk plass. Måtte riktignok ta T-banen til og fra barnehagen, men det gikk greit. Nå har vi fått plass i barnehage rett av siden av der vi bor, det er deilig.

Skrevet

Har fått barnehageplass.

Har funnet dagmamma tidligere gjennom forum-sidene her. Har vært veldig fornøyd med det.

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg skal jobbe 50% natt, så jeg får det til å gå rundt på den måten... (Blir litt trøtt, men pytt!)

Men det er kanskje ikke alle som har anledning til å jobbe på andre tider av døgnet...

Hva med å rope inne på småtroll 1-2 år, kanskje noen der kan anbefale en dagmamma! Ta et hjemmebesøk og "kjenn på" følelsen du får av å være der, føler du at dette blir bra for barnet ditt... :o)

Skrevet

'takker for svar og dytter jeg:o)

Skrevet

Jeg skal begynne å jobbe igjen rett over nyttår og tulla begynner da i bhg. Vi har fått plass i en kjempefin familiebarnehage!! :o)

Ring alle aktuelle familiebhg i området og hør om de har noe ledig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...