Gå til innhold

stikkinger/kramper??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har termin 28 desmber, så jeg er 2 dager over terminen.. den stikkinga å krampa kan dere kjenne 1 mnd i for veien om så.. jeg kjente det allerede for 1 mnd sia.. men hær sitter jeg enda... 2 dager over terminen å venter på lille jenta mi som skal komme snart.. ser ut til at hun kanskje har lyst å vente med å komme til januar... :) vi får se, men ting kan snu seg fort

38+4 her.. Har d samme, helt for jævlie stikninger i skambeinet og deeer nede ja. Har også lurt litt på om det kanskje er et lite tegn på at fødsel nærmer seg ( I WISH) , hatt litt vonde kynnere også og det har jeg ikke hatt tidligere i svangerskapet nesten. Uff.. Nei dere får ha lykke til jenter!! Snart har vi alle nydlige babyer :))

Annonse

Jeg har også hatt litt vonde kynnere den siste uka - halaavnnen, som jeg ikke har hatt tidligere - men prøver liksom bare å trøste meg med at det nærmer seg jo - og da er det sikkert naturlig...

Har ett barn fra før men det er 8 år siden jeg fikk han - og da hadde jeg ingen smerter/plager før selve fødselen...så dette er helt nytt for meg også...

Begynner vel å bli en smule utålmodig om dagen også - 18 dager igjen til termin men.... hun må gjerne melde sin ankomst før - men gjerne etter at vi har kommet inn i 2009...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...