Gå til innhold

Ang to tette: hvordan blir d m permisjonspenger da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jo hørt at man må ha vært i jobb i seks av de ti siste mnd for å få full utbetaling, men hvordan blir dette hvis man får to tette? Ooh d rimte;)

Skrevet

Er det en til på gang?? :))

Du får utbetaling av permisjonspengene du mottar nå.

Det regnes som lønn. I allefall det min venninne som jobber i nav sa. :)

Skrevet

Men da tror jeg at man f.eks. får 100% eller 8+% av det du NÅ har, om du skjønner....

ALtså, om du ikke har vært innom jobb før neste permisjon og har 8+% av full lønn nå, får du da 80% AV 80% i neste perm...

Men har hørt noe om at man kun må ha vært innom jobb igjen jeg nå, at man ikke trenger å ha jobbet 6 av siste 10 fordi du nå ha mottatt inntekt. Men er du innom jobben igjen, så regnes permisjonspengene ut i fra din LØNN da du var innom, og ikke fra de permisjonspengene du mottar nå...

Uff sorry, dette ble rotete...

Skrevet

ja hvordan er egentlig dette??

Synes man sier så forskjellig jeg....

Hva skjer lykkelig & gla?? En til på gang?

Hvordan går det med deg Lacey? Har sendt dem pm:)

Skrevet

Det beløpet du mottar nå blir det regnet enten 100% av eller 80%, alt avhenger av hvor lang permisjon du ønsker.

Ikke så veldig avansert :)

Skrevet

hehe, nei, ingen på vei her.. :) bare lurte litt på d økonomiske aspektet, har jo vært endel prat om to tette her inne i d siste! Vil jo helt klart ha en til, men d haster ikke for å si d sånn! Svarte deg litt seint forrige gang lacey, så tror ikke du så d, tror du finner d på side to her inne:)

Skrevet

Aha... ;)

Ja så nå at du hadde svart der. Blir lett borte her inne om man ikke er inne hver dag. Vi begynner å få en god rutine på det meste. Vet ikke noe om operasjonen, men regner med å klare å vente til februar/mars. Alt avhenger av om han klarer å legge på seg videre fremover. Den dagen det stopper opp, så er det rett på operasjonsbordet.

Skrevet

I see.. Hadde jo vært koselig å møtes en gang snart da, eller blir d vanskelig? Vil jo gjerne hilse på lille Even:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...