Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 har jo hørt at man må ha vært i jobb i seks av de ti siste mnd for å få full utbetaling, men hvordan blir dette hvis man får to tette? Ooh d rimte;)
Lacey*har fått erta Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Er det en til på gang?? ) Du får utbetaling av permisjonspengene du mottar nå. Det regnes som lønn. I allefall det min venninne som jobber i nav sa.
Thumper Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Men da tror jeg at man f.eks. får 100% eller 8+% av det du NÅ har, om du skjønner.... ALtså, om du ikke har vært innom jobb før neste permisjon og har 8+% av full lønn nå, får du da 80% AV 80% i neste perm... Men har hørt noe om at man kun må ha vært innom jobb igjen jeg nå, at man ikke trenger å ha jobbet 6 av siste 10 fordi du nå ha mottatt inntekt. Men er du innom jobben igjen, så regnes permisjonspengene ut i fra din LØNN da du var innom, og ikke fra de permisjonspengene du mottar nå... Uff sorry, dette ble rotete...
babyborn08 Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 ja hvordan er egentlig dette?? Synes man sier så forskjellig jeg.... Hva skjer lykkelig & gla?? En til på gang? Hvordan går det med deg Lacey? Har sendt dem pm:)
Lacey*har fått erta Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Det beløpet du mottar nå blir det regnet enten 100% av eller 80%, alt avhenger av hvor lang permisjon du ønsker. Ikke så veldig avansert
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2008 hehe, nei, ingen på vei her.. bare lurte litt på d økonomiske aspektet, har jo vært endel prat om to tette her inne i d siste! Vil jo helt klart ha en til, men d haster ikke for å si d sånn! Svarte deg litt seint forrige gang lacey, så tror ikke du så d, tror du finner d på side to her inne:)
Lacey*har fått erta Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 Aha... Ja så nå at du hadde svart der. Blir lett borte her inne om man ikke er inne hver dag. Vi begynner å få en god rutine på det meste. Vet ikke noe om operasjonen, men regner med å klare å vente til februar/mars. Alt avhenger av om han klarer å legge på seg videre fremover. Den dagen det stopper opp, så er det rett på operasjonsbordet.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2008 I see.. Hadde jo vært koselig å møtes en gang snart da, eller blir d vanskelig? Vil jo gjerne hilse på lille Even:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå