Gå til innhold

Noen som har erfaring med phil & teds?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes de ser veldig kjekke ut da man har plass til to stk, men vet ikke hvordan de er i praksis..Eldstemann blir to år når vi får en baby til (men vil jo trenge å sitte i vogn litt til uansett tror jeg..?), tenkte benytte dypvogn i begynnelsen til baby, men dette vokser de veldig fort ut av etter vår erfaring med den forrige, og da trenger vi en vogn de kan sitte litt i begge to.Synes kanskje tvillingvogn blir litt voldsomt(og litt lite smart å kjøpe med tanke på alder på eldstemann).Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke anbefale p&t. Synes det var ektremt liten plass til nyfødt og større barn oppå. Mulig den er bedre til litt større barn,der minste sitter nede bak.

Har ståbrett til største,fungerer fint. Har 1,5 år mellom mine.

Mini bruker dypvogn ennå,er 6 mnd.

Skrevet

Jeg har prøvd den,men den passet ikke til vårt bruk. Synes heller den ikke passet til nyfødt og et litt større barn. Var liten plass til lillebror.

Hvis du har tenkt å bruke dypvogn til minien kan sitte selv,er sikkert Phil&Teds bedre enn en vanlig søskenvogn der barna sitter ved siden av hverandre. Det var god plass i sportsdelen hvertfall.

Litt usikker på hvordan søskensetet fungerer når den minste må sitte bak,siden jeg bytta ut vogna veldig fort og ikke fikk prøvd det.

Skrevet

Gutten min var 20 mnd da han ble storebror og vi kjøpte phil and ted og er kjempefornøyd med den!! Var veldig greit å slippe å drasse rundt med en tvillingvogn de gangene jeg var ute med bare en og har alltid plasse til en ekstra. Vi bruker ennå vogna til jenta var på 2 og den er super. I syden er den også veldig kjekk for undene sover godt i den om kvelden.

Jeg kan trygt anbefale vogna:)

Skrevet

Vurdere å kjøpe phil&teds jeg og, men er veldig usikker. Noen som har erfaring med hvor stor minstemann kan være for å sitte behagelig i vognen? Og er den tung å trille når barna blir litt større?

Skrevet

Jeg har P&T Vibe og har vært kjempefornøyd. Vurderer å selge min nå for vi bruker den så lite (vi er nesten alltid to når vi er ute og går og da bruker vi to vogner), men må tenke litt på det, har ikke helt bestemt meg... Men i alle fall anbefaler jeg deg å kjøpe en annen mykbag enn P&T sin for å ha oppi, de fleste passer nemlig fint og P&T sin er veldig kort. Den er veldig praktisk i og med at det er veldig lettvindt å kneppe av og på søskensetet hvis man bare skal på tur med en unge, og vognen varer hele vognperioden i og med at ryggen er veldig lang. Den er smidig i byen og kjøpesenteret, man kommer jo fram overalt! Det er klart det er litt tungt å kjøre rundt på to barn, men denne vognen veier bare litt over ti kg så noe lettere får du det nesten ikke :-) Jeg kjøpte vogna når minstemann var fire måneder så jeg brukte aldri mykbagen. Det er hvilestilling på søskensetet når det sitter under så han sover fint der, og storebror sover fint i hovedsetet selv om søskensetet er på under, det blir grei hvilestilling men ikke flat. Jam du får bare spørre om det er noe spes du lurer på :-)

Skrevet

Hvor stor kan minstemann være for å sitte behagelig i denne vognen?

Skrevet

For å ha setet i hvilestilling og kunne ha hodet "inni ramma" (det går en bøyle rundt hele setet) vil jeg tro opp til de er drøyt 70 cm lange. Jeg har en lang baby på 75 cm allerede og 6 mnd, så han har ikke "glede" av hvilestillingen lenger, men nå sitter han oftest i hovedsetet mens toåringen min hopper ut og inn av søskensetet under :-)

Skrevet

Jeg kjøpte min 1.p&t da eldstemann var 2 år og 3 mnd, og lillesøster 3 mnd. Hun var da for stor til å ligge i bag, men det gikk helt fint å bare ligge på skinn. Hun har kunnet ligge under til hun var nesten året, når hun skulle hvile. Storerbror har sittet på toppen, og vært storfornøyd med det. Fra lillesøster var 6 mnd har hun sittet veldig stødig (bedre enn brio sportsvogn) i hovedsetet. Det står i bruksanvisning at yngste barn skal sitte bakerst for å hindre velt av vogna. Jeg opplever at vogna er veldig stødig, og har bare latt være å gå fra vogna med storerbror i baksetet. Ungene nærmer seg 2 og 4 år, og vogna er enda i bruk!!!! Gleder meg til å ta den i bruk igjen når 3.mann melder sin ankomst til våren. Ei super vogn.

Skrevet

Jeg bruker p&t til to store barn. Det er en 2-åring og en 4-åring. Til sammen veier de ca 30 kg.Kan ikke få rost vogna nok!! Den er en drøm å trille, selv så tungt lastet.Og den blir så liten og flat sammenlagt. Begge to sitter godt, og trives supert i den.

Skrevet

Vi kjøpte den da vi venta nr 2. storebror var 1,5 år da. brukte vogna til han mens mini lå i magen, og det er en veldig god vogn, selv som vogn for en. Storebror var 2 år da mini kom. Har brukt vogna masse. Veldig fornøyd med alle trinnene i bruken av den. Som enungevogn, med spebarn under i bag med stor oppå, og med begge sittene i sete. :) Vi skal bruke den nå som nr 3 kommer og.. helt klart! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...