Gå til innhold

Noen som vil være med på en veietråd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 dager siden jeg startet nå. Jeg har ikke vært hjemme hos vekta mi siden den gang, er bare så vidt innom nå, og på disse dagene ser det ut til at jeg har gått ned nesten 3 kg:-) Får ikke veid meg i morgen tidlig, så nøyaktig resultat vet jeg først på mandag.

Uansett blir dette vel den første gangen i mitt voksne liv at jeg ikke har gått opp i jula. Jeg veier nå like mye med klær på ettermiddagen som jeg gjorde uten klær på morgenen på lille juleaften:-)

Og jeg ser faktisk resultatet på magen min:-) Sambo påstår han ser det på rompa mi, så da er vel alle fornøyde;-)

Annonse

Nå har jeg bakt mitt første "ketolysebrød". Og hvis det er like godt i morra, som når det var nystekt, er det lovende. Synes det var kjempegodt! (Hang litt fast i forma, derfor fikk jeg en tjuvsmak...) Så nå er jeg klar og motivert for et lettere liv!

Er 1.70 høy, og har pr i dag 92-93 kg å drasse på. Setter meg realistiske mål, så i første omgang SKAL jeg ned 10 kg. Det må da være realistisk?!? Så får jeg sette meg nye mål derfra og videre ned. Skulle jo helst ha kvittet meg med det dobbelte og vel så det...

Masse lykke til, alle sammen! Sammen skal vi klare det!

Jeg vil og være med;) Skal begynne i morgen! Tror og håper at dette er en slankekur som jeg klarer og "holde". Har nok alltfor mange kg på kroppen nå og håper og gå ned i allefall 20 kg...men tar en og en kg omgangen så håper jeg på det beste til sommeren, for da er vel alle her inne slanke og smekre;) Gleder meg masse til og begynne i morgen!!! Lykke til alle sammen;))

hei og hå alle sammen!

Nå har jeg svelget min siste sukkerholdige kerbobombe! Har satte meg som mål 10-15 kg, og skal belønne meg med et klesplagg i gave til meg selv for hver 5kg. Håper på 3 nye, fine klesplagg til sommeren:-)

I mårgen begynner jeg. skal veie meg i morgen og hver mandag fremover!

Håper mange fortsetter å bli med på denne tråden, slik at vi kan motivere hverandre:-)

Lykke til alle sammen:-)

Jeg og koser meg i kveld med snop og chips:-))

Begynner i morgen og skal ta av 10 og kanskje 15..vil se det litt ann:-)) 10 kg er jo ganske mye i utg.punktet..Gleeeeder meg til å begynne-men syns det er litt vanskelig å regne ut karb hver dag..Hadde vært greit om noen drevne kunne skrevet ned litt om hvordan di legger opp dagen med mat til frokost,lunsj,middag og kvelds:-))

Masse lykke til jenter-dette skal vi klare!!

Ja, jeg også syntes det er litt vanskeliog. Ser at i dag kommer jeg

til å få for mye karber fordi jeg skal spise fiberrik til lunsj. Skal bake lavkarbo brødet i dag, så da håper jeg det går bedr'e i morgen. Blir spennende å regne karber etter endt dag.

Jula har vært hard;

Startvekt 05.01.09: 83,7

Flere som har veid seg?

Lykke til alle sammen:-)

Annonse

Jeg begynner i morgen, for jeg skal ha klubb i dag :-)

Startvekt: 75 kg (1.70 cm)

Mål: 62 kg

Forresten, et tips til dere som ikke har så god tid om morgenen! Jeg gikk på denne i to uker i høst, og da spiste jeg Atkins sine "Morning Shine" sjokoladebarer til frokost, en hver dag. De er det ca to karber i. Det blir frarådet å spise for mye av det pga kunstig søtning, men jeg hadde ihvertfall en til dagen og det fuknet fint for magen min. Med to små som skal leveres i bhg er det ikke mye tid til å steke egg og bacon til frokost, så denne baren tok jeg i bilen på vei til jobb :-)

Eller rettere sagt første 8 dager.

Resultat: 3,3 kg!! Sinnsykt! Jeg har aldri gått ned så mye på en uke. Dette er virkelig motiverende. Ikke har jeg trent så mye heller, så jeg har litt å gå på. 2,6 kg til første delmål.

Ja, da er første uka over.

Resultat:2,1 kg. Er fornøyd med det. I begynnelsen av uka kom det sinnsyk mengder snø, så var umulig å komme seg ut med vogna, og på slutten av uka har det vært glatt så har ikke fått trimmet. Men greit å begynne rolig siden jeg ble så kvalm forrige runde at jeg sluttet.

Stoler ikke på vekten min heller, flytter jeg litt på den viser den noe annet. Må kjøpe meg en ny, noen som har en å anbefale?

Første uka over her og..Gratulerer med godt resultat ess83:-))

Og jeg er superfornøyd med å ha gått ned 2,4 kg!!

Mage ned 2,5 cm

Rumpe ned 3 cm

Lår ned 2 cm

Perfekt kur for meg dette altså:-))

HURRA! Ned 3,5 på første uka! Vet det er mye vann som har forsvunnet, men det er sannelig motiverende likevel!9-tallet i som var først i min vekt har forsvunnet, og jeg håper jeg aldri ser det igjen!Elsker 8-tallet som står der nå, og håper jeg kanskje kan få se 7-tallet i løpet av våren...?

Startvekt 5/1: 92,3

12/1: 88;8

2,4 kg ned her, er kjempefornøyd. merker at mosjon er alfra og omega for meg, de dagene jeg har gått lang tur raser vekta, men de dagene jeg er i ro kan den faktisk stå stille. Er ikke noe god til å ta mål, for jeg husker aldri hvor hardt/ løst jeg strammer målebånnet, men tror jeg har tatt av en cm eller to :)

5.1 - 76.0

12.1 - 73,6

05.01: 84kg

12.01: 82kg

Merker at magen har krympet, skal sjekke målene mine i morgen tidlig.. Var på fest på lørdag, så ble litt utskeielse, men hadde vært verre om jeg ikke hadde gått på denne kuren! Lite-øl smaker jo bedre enn vanlig.. men utskeielsen går vel ut over denne ukens nedgang..

Dere er jo superflinke jenter!!! Stå på, i sommer skal vi føle oss VEL i bikini!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...