2 jenter, snart en gutt.. Skrevet 27. desember 2008 #1 Del Skrevet 27. desember 2008 Har termin 05.01.. Så ikke mer enn 9 dager igjen, har hatt skikkelig vonde kynnere hver dag ei stund nå, så tror nok lillegutt kommer ut litt før... Satser på at han holder seg i magehuset sitt i 5 dager til, enn d om 5 dager er vi inne i et helt nytt år... Gutten blir da faktisk et år eldre når han begynner på skolen enn om han blir født i år... Men, jeg er så sliten, lei, trøtt osv, tror jeg jubler når fødselen setter igang uansett år.... hihi.. Men, 5 dager er virkelig ikke lenge da!!! Flere som er i "fare" sonen ell??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139334240-teller-ned-dagene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke liten 2 Skrevet 27. desember 2008 #2 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg har også termin 05.01. Var inne på sykehuset torsdag på grunn av regelmessige litt vonde kynnerer/rier. Fikk beskjed om at det nok var det som kalles modningsrier og de ga seg etter ett par timer så da var det bare og dra hjem igjen. Så nå sitter jeg her og venter men det kunne vist skje både i morgen eller til termin. Men jeg håper som deg at når jeg først har gått så lenge så kan vår lille prinsesse vente til vi bikker over i 09: ) selvom jeg begynner og bli passe lei, syns jula har vært masete. Flyttet inn i nytt hus også for 2 uker siden så det har vært nok å ta seg til. Har jo lyst til og ha mest mulig i orden før den lille kommer sånn at jeg da bare kan kose meg men nå fikk jeg påbud om og slappe av litt da det vistnok hadde noe og si for morkakefunksjonen. Så nå får resten av pappeskene stå også ordner det seg alltids... Gleder meg så veldig. Lykke til og fortsatt god jul!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139334240-teller-ned-dagene/#findComment-139334473 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå