KarinB Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Gutten min blir 6 mnd den 9 januar, og jeg var fullt bestemt på å vente med sportsvognen til han ble 6 mnd. Han begynte å prøve å reise seg til sittestilling for å få sett noe ut av vognen da han var rundt 4,5 mnd. men i jula måtte bilen pakkes fullt og for å få plass tok vi med oss sportsvognen. Den fallt i smak gitt! Han var jo plutselig superfornøyd i vognen, ikke noe mere stress med å prøve å karre seg op for å få sett etc. Så nå har jeg gitt etter fordi mammahjertet mitt bloir så glad av å se han blid og fornøyd ute på tur. Har en sportsvogn som kan slåes helty ned, så ha ligger for det meste flatt. Men han får lov å sitte ope ett hakk når han er våken. Fant også ut at det var veldig greit o forhold til at han er en smule forkjølet og da kom han litt opp, og sov 10 ganger bedre på dagtid! Så selv om dete var en smule tidlig, så har et iallefal ført med seg lykkeligere dager for meg og min klump:)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Så bra da:) her byttet vi når lillemor var rundt 4,5 mnd. Og har gått supert hele veien:)
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Må snart bytte her også. Lillemor begynner å bli litt vel lang så hun har akkurat så vidt plass i bagen nå. Hun kommer nok til å bli meget fornøyd når vi bytter til sportsvogna, er en veldig nysgjerrig liten jente dette her og jeg har måtte tatt opp hodedelen et hakk siden hun var 3 mnd. ellers skreik hun hele veien. Hun er straks 5 mnd.
Nattinatta Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 hvilken sportsvogn har dere som begynner ganske tidlig??
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Vi har teutonia mistral. Der kan man ha bagen rett oppi sportsvognen.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 Jeg bytta og før 6 måneder til Emmaljunga City Cross, funka så supert. Er flat liggestilling på den
Thumper Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 Har også teutonia mistral Hva mente du med å ta opp hodedelen når den lille lå i bag? Bare ett hakk opp i sportsdelen eller?
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #8 Skrevet 27. desember 2008 Ja, tar den opp et hakk og da ser hun litt : )
lille lysglimt Skrevet 28. desember 2008 #9 Skrevet 28. desember 2008 Ja, vi bytta til sportsvogn i dag..så nå ligger han å tar sin første lur i den nye vogna. Og i natt byttet vi ut kurven med sprinkelsenga..gikk så fint så Vi har teutonia spirit s3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå