Gå til innhold

da var sportsvognen fremme gitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min blir 6 mnd den 9 januar, og jeg var fullt bestemt på å vente med sportsvognen til han ble 6 mnd. Han begynte å prøve å reise seg til sittestilling for å få sett noe ut av vognen da han var rundt 4,5 mnd. men i jula måtte bilen pakkes fullt og for å få plass tok vi med oss sportsvognen. Den fallt i smak gitt! Han var jo plutselig superfornøyd i vognen, ikke noe mere stress med å prøve å karre seg op for å få sett etc. Så nå har jeg gitt etter fordi mammahjertet mitt bloir så glad av å se han blid og fornøyd ute på tur. Har en sportsvogn som kan slåes helty ned, så ha ligger for det meste flatt. Men han får lov å sitte ope ett hakk når han er våken. Fant også ut at det var veldig greit o forhold til at han er en smule forkjølet og da kom han litt opp, og sov 10 ganger bedre på dagtid!:) Så selv om dete var en smule tidlig, så har et iallefal ført med seg lykkeligere dager for meg og min klump:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da:) her byttet vi når lillemor var rundt 4,5 mnd. Og har gått supert hele veien:)

Skrevet

Må snart bytte her også. Lillemor begynner å bli litt vel lang så hun har akkurat så vidt plass i bagen nå. Hun kommer nok til å bli meget fornøyd når vi bytter til sportsvogna, er en veldig nysgjerrig liten jente dette her og jeg har måtte tatt opp hodedelen et hakk siden hun var 3 mnd. ellers skreik hun hele veien.

Hun er straks 5 mnd.

Skrevet

hvilken sportsvogn har dere som begynner ganske tidlig??

Skrevet

Vi har teutonia mistral. Der kan man ha bagen rett oppi sportsvognen.

Skrevet

Jeg bytta og før 6 måneder til Emmaljunga City Cross, funka så supert. Er flat liggestilling på den :)

Skrevet

Har også teutonia mistral

Hva mente du med å ta opp hodedelen når den lille lå i bag?

Bare ett hakk opp i sportsdelen eller?

Skrevet

Ja, vi bytta til sportsvogn i dag..så nå ligger han å tar sin første lur i den nye vogna.

Og i natt byttet vi ut kurven med sprinkelsenga..gikk så fint så:)

Vi har teutonia spirit s3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...