Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 jeg skal begynne som dagmamma, har selv en datter så har erfaring med barn. ta kontakt om interesse
carol_ipanema Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Hi, I`m a dagmamma,from Brasil,22 years old and i`m looking for 2 babies to take care. This is my email address : [email protected], I have a great experience with kids and very good references from families in Oslo. Please feel free contact me any time in this number to get more informations . Best regards, Carol
bollatran Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Hei... Jeg lurer på om du forsatt er ledig til å sitte barnevakt? har litt krise med min lille datter på 1 år.... trenger barnevakt så fort som mulig håper du kan svare meg så fort som mulig:) på TLF: 93842431
Mejse Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Hei Vi trenger dagmamma til datteren vår fra ca. 1. mars, 3-4 dager i uken. Tuva Sofie er født 28.05.08. Vil veldig gjerne ta en prat om du fortsatt har ledig plass! Send pm, så kan vi avtale nærmere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå