Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Har en på 21 måneder som klør seg sånn i hodet? Har ikke hår og har ikke lus, sår etc... Anonym, da jeg ikke vil legge ut privar info om mitt barn.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Første jeg tenkte var om hun har tørr hodebunn, og om det kan komme av en såpe dere bruker? Kanskje prøve å bytte såpe en stund å se om det bedrer seg.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Jeg får prøve det, jeg er jo utdannet frisør (men jobberr ikke som det) og hodebunnen er hvit og fin og akkurat slik den skal være... Skal nok bytte produkter. Vet L`oreal har kommet med naturlige produkter nå som er anbefalt for barn. Vi bruker nå bare Babyline, men i og med at barnet ikke har hår så vasker vi det bare en til to ganger i uken, etter behov.
selma07 og engel Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Jenta mi som er 23 mnd begynte plutselig å klø av babyline sin shampo! Har kjøpt aderma sin, som skal hjelpe mot kløe og atopisk eksem. Hun kan heller ikke bruke badeoljen eller noen av hudkremene derfra!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Jeg har brukt sebaMed sin såpeserie fra datteren min var nyfødt, hadde ikke hår før hun var 8-9mnd, nå har hun mye hår og vi bruker fortsatt sebaMed, har ikke hatt noe problem med kløe eller irritasjon med det merket! Selv om alle reagerer forskjellig på shampo og andre såper er det kanskje verdt et forsøk å prøve denne, har kjøpt den på apoteket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå