Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Hei. Jeg venter sommer baby og liker veldig godt Brio sing og Joy. Men siden babyen er 6-7 mnd når vinteren kommer så syntes jeg ikke den Sing er noe fin i stortsdelen. Vil jo babyen skal ligge flatt og med vognpose. Derfor liker jeg Joy litt også. For der er jo sportsdelen sånn som på en vanlig sportsvogn (det ser sånn ut på bildene i allefall). Noen anbefalinger eller erfaringer??? Mer info om vognene ligger på www.vogndilla.no
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Til en baby på 6-7mnd syns jeg sportdelene er perfekt faktisk, i forhold til hvordan babyen sitter, når man legger ned eller setter opp ryggen vipper man hele sportdelen, slik at det ikke blir en bratt knekk i ryggen! Barnet mitt koste seg skikkelig i den vogna på den alderen (i vår/sommer), men når vinteren kom syns jeg ikke kalesjen var stor nok og den virket ikke særlig lun, så jeg solgte den, men det er den beste vår/sommer vogna jeg har hatt! Jeg har nå teutonia spirit s3, den er jeg kjempefornøyd med!
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2008 Ja om man har sommer baby på 6-7mnd så er den kjempe fin, men ikke vinter syntes nå jeg da. Jeg har termin i juni. og begynner med vogn pose hvertfall i oktober da. Så trenger en vogn jeg kan bruke gjennom hele vinteren så barnet ligger lunt fra oktober til mars/april iallefall. Hehe. Og sportsdelen til Sing synte jeg ikke er noe fin på vinteren. Lite lun, og syntes barnet blir veldig inneklemt i det lille setet sammen med masse klær og vognpose. Ønsker jo en vogn barnet kan sove ute i også... Noen med anbefalinger om vogn da??? Vil lissom ha svingbare 4.hjul som er stødig, men har egenskapene til Simo Duo/Kombi kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå