Gjest Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Er det fortsatt aktuelt, eller litt på vei ut? Hva synes dere om det? Synes det er et nydelig navn, men har ikke vurdert det før pga. at det har vært/er så populært...
fikk3flottesønner Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Har vaert paa topp lenge, ikke rart for det er et flott jentenavn. Jeg synes ogsaa det engelske Emilly er nydelig. Ta det navnet dere synes jenta deres skal ha, selv om det er noen andre der ute.
to_tette? Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 det er nok fremdeles veldig populært! sambo kommenterte det for noen dager siden, hvor mange emilie, med varianter, (amalie, emilia, emilie+annet navn), det var i bursdagsannonsene i lokalavisa. gi jenta deres det navnet dere vil! vi tok det vi syntes var finest, tok ikke så mye hensyn til populariteten... hilsen mamman til emilie
prebs Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Emilie er og blir klassisk og nydelig : )
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Emilie er et pent og klassisk navn, det mener jeg også :-) Nydelig!
Vannmann35 Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Emilie er et veldig pent navn, men også veldig vanlig. Vært på navnetoppen de siste 10 årene. Jeg hadde styrt unna...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Verdens fineste jentenavn!
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 Et navn som går igjen og igjen, ikke særlig spenst og hold i det, syns jeg. Forstår ikke hvorfor det er så populært, men hver sin smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå