Gå til innhold

Noen fra Steinkjer og omegn her da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det høres ut som vi må få til et treff etterhvert. Vi er ganske så lik i termin gitt....Jeg skal på UL den 20, og det er litt "skrekk-blandet-fryd" Kjekke greier det her, nå går jeg å venter på å kjenne noe fra "Viggo" snart! Har dere kjent noe?

Annonse

hadde vært gøy med et treff ja..:) er spent på om jeg vet hvem dere er.. steinkjer er jo ikke akkurat så stort..;) vi slapp nyheten om vår første mini i magen i jula, så endelig er det ute blant våre nærmeste ihvertfall.. ventet lenge på det nå, men avsløringa på julaften var verdt ventinga..:)) har dere barn fra før eller er det deres første?

Det er min første, men min mann har 2 fra før. Har brukt 4 år på å få det til, så endelig! Jeg har ikke fortalt det til så mange, men mamma har! Jeg har ikke helt vent meg til å fortelle det, egentlig. Jeg har kjøpt meg snekkerbukse, den har jeg ventet på i 20 år nesten.(ja dere leser rett, snekkerbukse har jeg ønsket meg siden jeg var 12, men har aldri kjøpt det. Ihvertfall ikke etter jeg ble 16, for da hadde alle kommet for å gratulere....) Siden du har klart å holde det hemmelig så lenge, regner jeg med at du ikke har vært syk?!

Ønsker alle et riktig så godt nyttår!

åh det må være en sykt god følelse å få det til etter fire år..gratulerer!:) er vel godt fornøyd med snekkerbuksekjøp etter å ha ventet i 20 år tenker jeg..;)

jeg har ikke vært syk heldigvis..har holdt kvalmen i sjakk med å spise ofte:) føler jeg stort sett bare har vært på jobb og sovet i de tre første månedene, men har begynt å våkne til nå..;) har gått med bekkensmerter siden midten av november,som spesielt kommer på jobb, så spent på fortsettelsen..:/ noen som vet hvilken fysioterapeut i steinkjer som er dyktig på bekkenplager? har fått en henvisning, men usikker på hvem jeg skal bruke.. så hvis dere har noen erfaring med noen eller hørt om noen som skal være dyktig så vil jeg gjerne høre det:)

hvordan er formen deres da?

godt nyttår alle sammen:)

Godt nytt år alle sammen!!!

Gleder meg til å treffe dere alle på et treff vi må få til etterhvert;-)

Har hatt smerter i bekkenet siden i oktober og forventer å få hjelp for det når jeg skal til legen nå på torsdag, men først skal vi på ultralyd på tirsdag. Det gleder jeg meg til for jeg har enda ikke fått hørt hjertelyd så jeg må si jeg er litt spent. Det er mitt andre barn så det blir morsomt!!!

• 3 uker senere...

Må jo fortelle dere at jeg var på UL i går. Fy søren så "rart" Jordmor hadde god tid, men "Viggo" var ikke villig til å bli tatt frontbilde av nei. Da snudde h*n seg og la seg med hodet mot ryggen min. H*n rørte mye på seg, og jeg kjenner ingenting. Fikk se det da!!!! Er vi damer klar for å treffes snart? (nå fikk jeg dyttet denne litt opp også) Skal vi avtale etter alle har vært på UL? Det blir liksom litt ekstra spesielt etter det, synes jeg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...