Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #1 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg er sykemeldt pga for lite søvn. Jobber som nattevakt på et aldershjem og dementavdeling, 50%, og har slitt med å komme over i vanlig døgn rutine siden slutten av oktober/begynnelsen av november. Er nå 18+2(førstegangs gravid). Legen skrev på sykemeldingen at det er grunnet bekkenløsning. Har slitt med ryggen siden midten av november og hoftene har begynt å tulle seg nå i desember. Stivner til i leddene i både hoftene, ryggen, lårene og armene. Er det noen som har hatt bekkenløsning og vet hvordan det begynner? Har ikke hatt møte med arbeidsplassen pga jeg var redd for å miste jobben viss jeg ville forandre på stillingen, men vet nå at jeg ikke kan miste jobben. Skal ha møte med de etter jul så kanskje jeg blir omplassert på dagtid eller at jeg sykemelder meg sånn at det blir mindre nattevakter sånn at jeg får kvilt meg mellom hver gang. Er det flere som er sykemeldt på grunn av for lite søvn? Blir deprimert og rar når jeg ikke får søvnen min. Men det er kanskje bare hormonene mine som spiller meg et puss. Håper på svar. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139333189-sykemeldt-pga-for-lite-s%C3%B8vn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå