Gå til innhold

Ønsker to tette....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å få to tette - men hvor stor er sjangsen for det når mensen ikke er komt tilbake?

Har jo hørt om flere som ikke får mensen før 1år etter fødsel...

Jeg full-ammer og vil uansett ikke slutte å amme(verken på dag eller natt....)

Noen som vett?

Skrevet

Vet ikke hvor store sjansene er, men EL kommer jo før mensen kommer, så du kan jo teknisk sett bli gravid når som helst - er jo umulig å vite akkurat når mensen kommer tilbake igjen. :) Fullamming er jo ikke noen 100% trygg prevensjon, det har jeg lest mange eksempler om! Hehe.

Skrevet

Det er vel mindre sjanser, men absolutt ikke utelukket å bli gravid til tross for at mensen ikke har kommet tilbake. Amming er et godt prevasjonsmiddel men ikke hundre prosent. Noe jeg selv velger å tro på siden vi også ønsker nummer to ganske så raskt! Nå ammer jeg lite, så jeg håper det bidrar på det området. I hvert fall noe positivt med lite melk.... (og så fikk jeg jammen meg klaget over det på denne tråden og :D)!

Skrevet

Jeg har to tette og fullammet til 7 mnd, delammet til 14 mnd:)

Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan reglene er jeg hvis man får 2 såpass tett at man ikke rekker å komme tilbake i jobb igjen. Er det ikke noe med at man må ha hatt lønnet arbeid i 6 av de siste 10 månedene eller noe sånn for å ha krav på svangerskapspenger?

Skrevet

Pocahontas, se for deg at å være i perm. er som å være i lønnet arbeid :) Foreldrepenger regnes som inntekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...