Gå til innhold

til dere som er 3gangsfødene

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på kontroll i dag og har 4cm åpning. noen som har erfart dette ? jeg frykter litt at det går så fort at jeg ikke får smertestillende. er det ikke vanlig å ha epidural eller annet når en er 3gangs fødene? med nr 2 gikk det fort og hadde ikke tid til smertestillende. håper jeg får kommet inn på føden før det går så langt denne gang. men siden jeg har så mye åpning er det jo ikke så mye igjen..... håper på noen erfaringer :) på forhånd takk :) kos dere med deres små i romjulen :)

Skrevet

Vet ikke om det er vanligere å ha smertestillende som 3 gangsfødende... Hos meg gikk det fort med 2 mann, var på sykehuset 1 time og 15 min før gutten var ute så rakk ikke å tenke på smertestillende engang. Med nr 3 nå gikk det enda fortere. Var heldigvis innlagt pga prematur vannavgang (5 uker før termin) og fra jeg begynte å kjenne murringer gikk det 1 time og 25 minutter før jenta var ute. De jeg kjenner har det gått raskere med nr 3, men det sies jo også at 3 mann er en luring så det kan jo slå begge veier.

Er ikke sikkert du rekker smertestillende siden du allerede har 4 cm åpning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...