Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Stor stas nå, deilig hun gjorde det så slipper vi styret med helsestasjonen.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Gratulerer med gående barn! Så deilig, da trenger dere ikke bekymre dere! Jeg kjenner et par stykker som også har ventet lenge før de begynte å gå, den ene var nesten 19 mnd før han gikk, men han er frisk og rask og henger ikke etter med noen ting nå som 3 åring.
camosilla Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Jeg gikk ikke før jeg var 18 mnd, og har vært såkallt normal:)
Mammapudding Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Så gøy:) Leah er 16,5 mnd, hun gikk litt alene på julaften mens ALLE var her, det var kjempegøy:D Hun vil ikke gå alene, må holde i en finger..men nå vet vi i alle fall at hun kan, så da er det bare å vente til hun føler seg klar:)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 gratulerer med gåingen Sarah var 15mnd og 3 uker, så jeg synes ikke dere er noe sene. De er desto stødigere når de først slipper tror jeg. Her har vi nesten ikke hatt knall og fall i det hele tatt.
MathildeC Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Så kjekt! Sofie var 16 mnd da hun begynte å gå, og da er det nok ekstra moro når det skjer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå