Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minipille:-) Mange som bruker den etter graviditet siden man kan amme når man går på den i motsetning til mange andre prevansjonstyper.

Selv holdt jeg på å blø ihjel av den, vet veldig mange andre også gjorde det!

Hvis du søker på den på felleskatalogen.no kan du lese mer om den :-)

Skrevet

Min lege sa ( og jeg har også lest litt om denne pillen) at de fleste får mindre blødning av å benytte denne pillen. Selv har jeg fått mindre blødninger etter min første fødsel. Nå er det 10 mndr snart siden jeg fødte mitt andre barn, og jeg har enda ikke hatt noen blødning. Så tror nok det kan slå begge veier det der.

Skrevet

For å gi deg en liten pekepinne:

Jeg blødde i 2 mnd,1 uke og 2 timer...I STREKK!!!!!!!!!!!!!!

På helsestasjonen for ungdom sa de at man skal ha et par mnd med uregelmessig mens...etter 2 mnd,1 uke gikk jeg på apoteket å spurte en veninne av mamma...Hun sa: MAKS 5 DAGER I STREKK!

Jeg slutta å ta pillen samme dagen å sluttet tvert å blø samme dag.

Litt forbanna eller??????

Var så irritert at jeg tok telefon å ringte privatnr til legen på helsestasjonen for ungdom samme dag kjefta på henne i over 15 minutter før hun fikk komme til å si noe selv.

Over 2 mnd med blødninger,uttallige pakker med tamponger,hormoner,menssmerter,kvalme å null sex....

(dette var før jeg ble gravid så jeg kan ikke si noe om hvordan det fungerer når man ammer,men anbefaler det ikke)

Skrevet

Det var jo ekstremt da! Det er skjelden at man blør så mye!!

Jeg starta med Cerazette, hadde litt hormonelle psykiske utbrudd den første uken, men jeg hadde da ikke brukt p-piller på 4.5 år!! Hadde og endel kviser de første mnd men nå er de og borte! :)

Etter 2 uker akkurat så begynte jeg å spotte litt, spotta liiiiiite i 2 uker og siden har jeg ikke hatt en eneste liten blødning! Dette var i begynnelsen av september! :)

Jeg har bare positive reaksjoner på denne! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...