Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 ... så jeg testet i dag på rd 10, og jaggu var det en strek der (Quick Response). Den var veldig svak med den var tydelig. Fikk satt inn to frysblastocycster den 16.12 og hadde tenkt å vente å teste til nyttårsaften, men klarte ikke å la vær, da jeg hadde en magefølelse på at noe er på gang. Har hatt en del symptomer som jeg ikke hadde sist gang: kvalme, sultfølelse, stikkinger/murringer, til dels sterke menssmerter som kommer og går, munnsår har jeg også fått, og så har puppene og brystvortene endret seg de siste dagene.. MEN, jeg vet det er tidlig, så tør ikke slippe jubelen helt løs enda, skal kjøpe en digital test i morgen og vente noen dager til. Har en billigstrimmel som jeg skal ta i morgen. Dette er litt uvirkelig.... håper bare at det fester seg GODT!!!!!! og at testene blir sterkere de neste dagene...
Gjest Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Takk for svar på fryseinnlegg Gratulerer m posetivtest. Da er du gravid, jeg også testet tidlig i november, r d 9 faktisk etter ferskt forsøk, og streken var svak- men den ble sterkere hver dag. Jeg brukte billig strimler, men den siste testen viste et knall kryss fra cb. mistet desverre enda jeg hadde blodprøve på rg 12 på over 200. lykke til , kanskje det er 2 der inne;) er dette ditt 1 frys??
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2008 hei igjen, stinemin! Ja, dette er mitt første fryseforsøk. Jeg hadde mitt første ivf i oktober, som ikke resulterte i noen graviditet, men fikk 6 egg på frys :-) Jeg hadde tendens til overstimulering så det var vel en mening med det :-) Så trist at du mistet, håper på bedre lykke nå i januar!!! Klem
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 gratulerer så masse med positiv test :-)
elvira 76 Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 Gratulerer så mye turva! Dette var morro! Vi satser på at den sitter der i mange måneder fremover Jeg gleder meg til å teste jeg også, satser på å teste på nyttårsaften hvis jeg klarer å ventte så lenge, er da på rugedag 12. God jul videre
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2008 Ja, dette er spennende elvira 76 :-) Snart er det testetid for deg også... kjenner du noe?? Jeg sitter her og er uggen og kvalm :-) Takk for gratulasjoner, Gitte:) og Vilsågjerne - God jul videre til dere alle :-)
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 26. desember 2008 #8 Skrevet 26. desember 2008 Gratulerer så utrolig masse med spiren din. Dette var gøy å høre. Tenk hvis det er 2 der inne. Blir spennende med UL. Velkommen etter og sees kanskje inne på gravide slitere:-))))))) Klem fra
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. desember 2008 Tusen takk, Pysekatten :-) Tør ikke forflytte meg over på gravide slitere enda...Men tok en ny test i dag, en billigstrimmel - teststreken er enda svak, men veeeldig tydelig. Vanskelig å sammenlikne QR og den billigsstrimmelen, men det virker sånn at billigstrimmelen er litt sterke enn den jeg tok i går. Det kan jo bare være en ønsketenkning :-), men det virker slik.. Det er vel ingen hemmelighet at jeg skal på apoteket i dag :-) Lykke til med jenta som kommer i mai - et herlig maibarn :-)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 27. desember 2008 #10 Skrevet 27. desember 2008 Har jo allerede gratulert deg, men gjør det igjen her jeg GRATTIS!!!
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 27. desember 2008 #11 Skrevet 27. desember 2008 Gratulerer Turva - bedre julegave kan man ikke får! mvh
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. desember 2008 Takk for gratulasjoner Turbotrollet og Lissi! Jeg holder meg fortsatt avventende til jeg får tatt en digital test i morgen... Jeg kjenner tvilen kommer sigende og tenker at kanskje dette er en kjemisk... Var veldig optimistisk i går da jeg så den svake streken og tenkte at en strek er en strek.. gruer meg nesten til testen i morgen. Dette måååååååå bare gå bra altså. Men uansett, ha en fin kveld jenter!
Ønskebaby Skrevet 27. desember 2008 #14 Skrevet 27. desember 2008 Gratulerer så masse Turva! Krysser fingrene for deg, håper du er gravid!!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #15 Skrevet 28. desember 2008 Jippiiii, digitaltesten lyste gravid mot meg i morges :-) Jeg ER nok gravid ja :-) Takk for alle gratulasjoner :-) Klem
Annelibe Skrevet 28. desember 2008 #16 Skrevet 28. desember 2008 Gratulerer så masse Turva!!! Jeg hadde akkurat sendt deg en personlig melding. Dette var gode nyheter, du skal se streken blir sterkere neste gang du tar en ny test! En stor klem til den gravide :-)
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #17 Skrevet 28. desember 2008 Takk for det, Annelibe - håper du kommer etter snart med positiv test :-) Tok en digital i dag som viste gravid, så jeg må vel tro jeg er det da :-)Skal ikke ta blodprøve for den 6.1, så jeg holder meg litt avventende til jeg har fått svar på den... Lykke til med testinga du også :-) Klemmer
Emma*den lykkelige venter Skrevet 28. desember 2008 #18 Skrevet 28. desember 2008 Gratulerer med positiv test Turva. Lykke til på blodprøven. Fy skam om den viser noe annet enn testene. Mange gratulasjonsklemmer fra meg:-)
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #19 Skrevet 29. desember 2008 Tusen takk, Emma* Denne blodprøven står foran meg som et mareritt... det er jo enda så lenge til. Klarer ikke helt å ta det innover meg før jeg har fått det bekreftet.
MK73 Skrevet 30. desember 2008 #22 Skrevet 30. desember 2008 Turva, nå ble jeg varm om hjertet! Jeg ble så glad da jeg så innlegget ditt! Husker deg jo godt fra uka "vår" i høst, og skuffelsen din da du ikke kom "i mål" med innsetting. Nå ser vi jo at det var gode gullegg du har i fryseren, og at det bare var et spørsmål om tid. Nå forventer jeg at blodprøven viser et supert HCG-nivå om en ukes tid og at spiren sitter fast i rundt 8 måneder fremover. Vi er mange som gleder oss med deg. Pass på at du gleder deg du også! Klemmer i massevis fra meg til deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå