Gå til innhold

uff, begynner å føle meg uformelig

Anbefalte innlegg

Nesten ingen finklær som passer lengre, og strømpebuksen strammer! Vet ikke om dette er vektøkning eller om det er magen som vokser? Er 10+5 idag.. Føler meg bare tjukk egentlig :-(

Førstemann for meg dette da, så vet egentlig ikke hvordan dette pleier å gå. Har i grunnen bare lagt på meg en kilo.

Fortsetter under...

Samme her. Er 14 uker og føler meg uformelig jeg og. Har også lagt på meg en kilo, men jeg trodde jeg så helt ok ut helt til jeg gikk forbi et stort vindu på jobben. Ser jo ikke gravid ut engang - bare feit. Fatter ikke at ikke flere på jobb har spurt hva som foregår... Skal fortelle det til uka, så da kan jeg tute med magen her og se feit ut som jeg vil!

I forrige svangerskap kom ikke magen før uke 17, så dette var nytt gitt!!

samme her!! Er 14 uker i morgen...føler meg som en stappa pølse!!Hehe!Men tenk bare at alle invollene tar en liten omøblering inni magen, og at maten tar dobbel så lang tid nedi magesekken før det kommer ut!! Snart får vi fine å runde mager vi også!!! :-)

Hilsen evig optimist!!

Følte meg litt bedre når jeg leste inne på denne tråden kjente jeg. Jeg føler meg også bare feit og uformelig. Er 13 uker på vei. Og på nyttårsaften med tynnstrømpebukse og penklær følte jeg meg som ei stappa pølse som overhodet ikke visste hvordan hun skulle sitte.

Skikkelig ubehagelig kjenner jeg. Ikke for at jeg har gått så veldig mye opp i vekt, 2-3 kg tror jeg. Men oppblåst og treg mage er vel med på å gjøre det slik at jeg føler meg slik som jeg gjør.

Gleder meg til jeg kommer meg litt lengre på vei og magen begynner å se mer ut som en gravid mage og ikke en mage som har fått for mye godt i jula. (Tar meg faktisk i å ville dra inn magen om noen er å skal "stryke" litt på meg.)

Huff, nei det skal vel være sånn.

Klem til alle de "uformelige" der ute. Det blir nok bedre fremover.

Jeg er snart 15 uker, men ser ut som jeg har termin i februar!!! Hadde problemer med å lukke smekken en uke etter unnfangelse... hehe Men føler meg rimelig uformelig og stor....særlig når folk MÅPER når de hører at terminen ikke er før 1 juli... Sukk!! Men baby baby baby =)=)

Annonse

Jeg er 12+0 og har ikke fått noen forandringer :/ Er kvalm, svimmel, oppblåst ++. Men har ikke gått opp eller ned i vekt, har ingen antydninger til mage. Så kjenner jeg gleder meg litt til det dere har, "uformelig" funker for meg, bare det er en forandring. hehe :P Gleder meg skikkelig til magen kommer!

Jeg var like stor ved 6 uker denne gangen som jeg var i uke 20 sist.

Er litt spent på ultralyd, kanskje det er to?

Kan jo også være at terminene er 1-2 mnd feil, selv om jeg tviler sterkt på dette. Ellers så er jeg bare feit :-(

Er i 14 uke nå, og veldig spent på hvor dette ender :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...