Gjest Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Hei, jeg hsr bestemt meg for å sette inn fryseegg i januar om de overlever opptining, Jeg har 3 stk, så jeg krysser fingrer og tær. men hvordan er bivirkningene på de medisinene,holder til på riksen, og skal ikke i naturlig syklus.
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Hei stinemin! Det er MYE mindre bivrikninger med fryseforsøk. Du starter med Progynova ved 2. blødningsdag og begynner med Progestan (jeg tilhører UNN, men tror det er det samme på Riksen) 5 dager før innsett. Jeg hadde ingen bivrikninger før innsett, med etter et par dager etter innsett ble jeg veldig kvalm og uggen. Etterhvert en del murringer og stikkinger i magen. Jeg satte inn 2 blasocycter, og i dag på rd 10 har jeg fått en svak positiv test. Så om kvalmen kom av medisinene eller ikke, det vet jeg faktisk ikke :-) Lykke til, stinemin - krysser fingre og tær for at gulleggene ligger i fryseren på Riksen :-)
Nøtt Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Jeg ble veldig trøtt, utilpass og kvalm av Progynova de første 1-2 ukene. Men når man sammenligner med sprayen så er det bare barnemat. Lykke til!
Søskenhåp adopterer Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Ble kvalm av progynovaen så sånn sett synes jeg frys var like "dritt" som det andre - men man slipper jo å føle seg så sprengt på slutten som ved fersk, og ikke minst slipper man jo uttak. Jeg skal også sette inn fryseegg i januar på Riksen som deg men i naturlig syklus - ble ikke noe av innsett siste uka før jul - forsøket ble avbrutt fordi jeg hadde for tynn slimhinne og folikkelutvikling som man jo ikke skal ha med progynovaen. Så nå prøver vi "naturlig". Har jo hatt samme problemet med progynovaen alle gangene.
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 så kjedelig at det måtte avbrytes, nå ja vi blir hardskinnet av dette kjøret,det er jo endel som blir gravide på frys, så vi har jo en sjanse til å lykkes i januar, vi får ha posetive tanker, når kommer du igang sånn ca?
Søskenhåp adopterer Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Jeg venter mensen nå i dag/morra og så er det vel ca 14 dager til eggløsning og så setter de inn egg 2 dager etter el så da blir det vel innsett midt i januar. Men nå BLIR det innsett i alle fall!
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Da håper jeg det blir spire på deg ! Får jeg medisiner på vanlige apotek, eller må de bestilles? startet jeg på 2 syklus dag? Glemt hele greia, og info brevet ligger hjemme;; Skal feire nyttår her på hytta og blir har over helgen..
Nøtt Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 Dette kan jeg svare deg på. Progynova har de på apoteket. Dette er en vanlig medisin som sjelden trenger å bestilles. Blir brukt av kvinner med overgangsalder-trøbbel. Du skal starte på 1. eller 2. syklusdag. Da jeg fikk mensen på kvelden sist, så startet jeg dagen etter.
Søskenhåp adopterer Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 På Riksen som vi begge tilhører så skal du starte første blødningsdag. Og ja progynovaen har de på stort sett alle apotek og koster rundt 150.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå