Gå til innhold

Jonas , Tuva og ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe med gutte og jente navn til den lille i maven?

Har en Jonas og ei Tuva fra før.....er helt navneblank til 3 mann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første som falt meg inn var Sander, Birk og Andrea. Ellers synes jeg Frida står veldig pent til spesielt Tuva.

Skrevet

Jonas, Tuva og Mari

Jonas, Tuva og Erik

Skrevet

Tusen takk....mange fine navneforslag:)!Hihi...litt morsomt for Birk har vi faktisk tenkt på. Elsker Frida, men har ei nær venninne som har ei.

Lurer på Hedda, Sanne eller Thea....men synes det ER så vanskelig! Spes guttenavn.

Skrevet

Erik var supert:) Kanskje vi må smake litt meirpå det:) Liker enkle navn!

Skrevet

Thea ville jeg holdt meg langt unna, har vært Norges mest populære jentenavn de to siste årene.

Hedda er så stødig, det passer også kjempefint til Jonas og Tuva. Hva med Vilde? Eller Sanna? Eller Kajsa?

Birk er skikkelig herlig, liker også Balder, Jeppe, Julius, Mattis.

Skrevet

Linnea

Celia

Mille

Aksel

Jacob

Marcus

Skrevet

Hedda og Erik er flotte navn som passer bra til Jonas og Tuva.

Skrevet

Jonas, Tuva og Birk synes jeg var koselig også men Erik er absolutt pent. Ellers liker jeg Brage, Anders, Martin, David, Henrik, Iver, Kristian, Ludvig, Oliver, Jakob, Rasmus, Vetle til navnene dine.

Jente navn så synes jeg Sanne er HELT utrolig fint og passer perfekt. Hedda er også nydelig men Thea synes jeg blir kjedelig da det er stilig om de får hver sin bokstav.

En annen ting som hadde vært stilig var at de fikk hver sin ending. As på Jonas, A på Tuva og eks E, IK/IG, US, LE, AN eller DA som elsempler.

Skrevet

Mads

Peder

Bendik

Fredrik

Hanna

Eline

Nora

Silje

For eksempel. Mye som passer!

Skrevet

Jonas, Tuva og Tale

Jonas, Tuva og Turi

Jonas, Tuva og Jana

Jonas, Tuva og Elli

Jonas, Tuva og Oliver

Jonas, Tuva og Brage

Skrevet

Synes Tiril passer så fint til Tuva! (Har ikke lest alle de andre svarene nå da), ellers er Erik nydelig, Sebastian også! Vebjørn, Elise, og Emma synes jeg også passer til...

Skrevet

Da er vi kommet mye nærmere navnevalg! Tusen takk for god hjelp:)!Vi sitter igjen med: Birk eller Jens. Hedda eller Thea ( noe usikkert siden det er VELDIG poppis navn)...men liker det så godt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...