Gå til innhold

Hjelpe meg... Lille tulla bare griner! Hele natta og hele dagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke skjønne hva det er... Ikke noe feber,ingen tenner som kommer men virker ikke som det er magen heller. Men hun har nå grine i 24timer.... Hun vil ikke ha mat,jeg har prøv alt... Melk,grøt,brød med prim som pleier å være det beste hun veit,fiskeboller som er livretten men hun vil ikke ha noen ting.... Vi har prøvd og bade som hun syns er veldig moro men det hjalp heller ikke.... Nå har jeg lagt henne i senga fordi jeg orket ikke bære henne lenger... Har gått rundt å vugget henne siden kl 6 til morgen i dag.... Hva kan dette være for noe da???

Skrevet

Er ikke godt å si hva det er med disse små. Men jeg tenker litt på ørebetenelse. Er det ikke slik at de ikke alltid har feber da?

Tror jeg uansett hadde ringt legevakta for sjekk. Er jo ikke vanlig at de skal skrike slik.

Nå like før jul så begynte guttet min plutselig å hylskrike. Dreiv slik i et par timer før jeg ringte legevakt. Fikk komme ned dit, og det viste seg at han hadde lyskebrokk. Nå er dette mer vanlig for gutter enn for jenter, så er ikke så stor sannsynlighet for at det er det. Men vil bare si at det kan være noe som plager som det kan være lurt å finne ut av siden dette ikke er vanlig oppførsel for jenta di.

Håper dere finner ut av det. Du må jo bli utslitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...