Gå til innhold

Hei dere fra Telemark!

Anbefalte innlegg

Vil bare si God Jul til dere alle sammen :o)

Håper alle har det bra og formen er fin! Kankje har flere av dere vært på ultralyd nå, eller skal noen ha i januar kanskje?:) Åssen har det gått med dere? Kanskje fått vite kjønn også???:) Jeg har vært på ultralyd allerede, men jeg skal én gang til til tirsdag! Gleder meg!!!! Har dere begynt å kjenne noe liv da? Jeg begynte å kjenne det denne uken, er jo 19 uker nå..og det var kjempe moro! Kan til og med se det utenpå magen!!!

Hadde vært koselig med et treff i januar. Håper det er flere som har lyst å være med denne gangen....:) Fortsatt good jul:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139331068-hei-dere-fra-telemark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Takk for sist:-)

Jeg har det veldig bra og formen er kjempefin. Skal på ultralyd til mandag jeg, gleder meg helt vanvittig:-) Hvor skal du? Jeg har fått innkalling til Sykehuset/poliklinikken i Porsgrunn. Har kjent litt liv, litt svakt, kiling. Ikke helt sikker på hva jeg kjenner egentlig, gleder meg til det blir mer definert:-)

Vi får sikkert til et treff igjen i januar ja. Fortsatt god jul til deg å:-)

Ååå....ja, skjønner veldig godt at du gleder deg! Det er så moro å se den lille på skjermen! Da er jeg spent å høre hvordan det går med deg! Jeg drar til søsterhjemmet i Porsgrunn jeg da:)

Ja, det var akkurat som små bobler i magen på meg helt i starten.. Så trykte jeg litt på magen denne uken, og da fikk jeg respons gitt!hehe...utrolig artig!! Og nå har "boblene" blitt mer og mer tydelige, så jeg ser dem godt utenpå magen også..og kjenner dem veldig godt. Blitt mer kraftige. Så nå går det fort fremover tror jeg...er så moro!!:)))

Det var utrolig spennende å se. Helt fantastisk hva man kan se der inne. Vi fikk desverre ikke vite kjønn, fordi babyen lå så dypt nede i bekkenet at legen var fryktelig usikker. Også sprellet den helt vilt omkring, så hun ble svett fordi hun fikk nesten ikke tatt de målene hun skulle. Men viktigst var at alt så veldig bra ut og vi talte fingre og tær, hjernehalvdeler og hjertekamre, og det var som det skulle være. Vi ble flyttet på termindato kun en dag frem, så det stemmer perfekt med det jeg trodde.

Men (jeg vet ikke om jeg har lov til å klage etter det flotte resultatet...) jeg må innrømme at jeg synes det gikk litt for fort, jeg måtte nesten tigge om å få med et bilde hjem, og er nok litt skuffa over at vi ikke fikk vite kjønnet... Lurer veldig på om jeg skal ta kontakt med en privat, men må tenke litt på det. Er vel kanskje litt råflott? Føler meg litt utakknemlig nå....

Lykke til imorgen du også, blir spennende å høre.

Klem:-)

Jeg skjønner deg veeldig godt! Hvis du vil det, hadde jeg absolutt gjort det. Hva skal jeg si da som har vært der flere ganger..hehe. Men siden søsterhjemmet er privat, tror jeg hun setter meg opp med jevne mellomrom.. Men dra dit jeg drar, veldig bra! Og du trenger ikke spørre om bilde!hehe.. Timen koster 115kr...så er langt i fra så dyrt som i Oslo der det koster nesten 1000.... Hadde nok følt med litt snytt selv. Sist jeg var der for 3 uker siden, lå også babyen veldig gærnt...så fikk ikke vite noe om ny termin eller noen ting...så håper den ligger bedre i dag:) Drar om 1 time. Så håper vi får vite kjønnet helt sikkert i dag:))

Klem

Annonse

Hei! Ville bare si at alt gikk bra på ultralyden!:) Veldig moro! Kjønnet er fremdeles litt usikkert, men de trooor fremdeles at det er ei jente:) Kan jo være litt vanskeligere å se når det er jente... Håper du/dere får en flott nyttårsfeiring!!! Og håper på at vi kan få til et BIM treff på nyåret:))))))

Godt nyttår!!!!

takk for sist:) så bra det går bra med dere begge:) her er og formen bra:) litt kranglete bekken, men skal vel egentlig ikke klage. hadde ul før jul og alt så bra ut:D skal igjen på kontroll i slutten av jan. og skal til jordmor allrede nå til onsdag, blir moro, hu har ul, så da får jeg sett den lille håpefulle igjen:) må bare anbefales søsterhjemmet jeg og: veldig greit sted:)

Håper vi snakkes snart igjen:) klar for treff igjen jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...