elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Ja, vi har ikke vært flinke til å "sette henne bort", og nå skal hun ligge hos mormor og morfar for første gang i morgen. Tenkte vi kunne legge henne der før vi dro ut. Er det noen med erfaringer med dette at de ikke har hatt barnet borte før de er så gamle? hvordan gikk det? jeg må innrømme at jeg gruer meg, men nå sa mannen min at vi måtte bare slå oss harde....
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Vi lot sønnen vår sove i reisesenga si de siste dagene før han skulle sove borte, men det er jo for sent nå kanskje... Men ta i alle fall med ALT hun har i senga si hjemme, sengetøy, skinn,bamser m.m. så er luktene kjente. Her gikk alt helt uten problemer, men han er enkel å legge her hjemme også :-)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 tror kanskje jeg ville latt dem legge henne også.Hvis dere legger henne kan hun få "sjokk"når dere plutselig er borte.....
pandabjørn Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Sander var bare 5 mnd da han lå borte hos mormor og bestefar for første gang...og vi hadde ikke med noe dyne og pute for det hadde de ikke hadde han med noen leker heller, og det gikk kjempe fint, han var hos besteforeldrene en hel helg også ville nok gjøre det slik at de hadde lagt jenta deres slik at hun ikke får "sjokk" når hun våkner !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå