Gå til innhold

Finnes det noen mulighet å velge?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har seks jenter og ønsker oss sårt en gutt.

Er gravid nå og ul viser ingenting sikkert da babyen ligger så de ikke ser noe sa de..

Jeg håper det er gutt men selvsagt bare babyen er frisk så er det viktigst men jeg kan ikke noe for det,vi vil ha en gutt.

Finnes det virkelig ikke noen som kan hjelpe oss med det på noen som helst måte?

Sånn at vi vet 100% at vi får en gutt om vi blir gravide på nytt?

Jeg ar drømt om en guttebaby nå i savgerskapet men det tror jeg betyr lite sånn egentlig.

Før første jenta kom,mistet jeg tvilling gutter og før fjerde jenta kom mistet jeg en gutt.

Så det ser mørkt ut for oss å få en gutt ;(

Fortsetter under...

så trist at du har mistet så mangen babyer;(

så ufattelig heldig du er som har 6 jenter

usa 20 000 dollar..70 prosent sjangse for baby og ca 20 prosent sjanges for tvillinger

100 prosent sjangse for gutt

fælt egentlig, de befrukter og velger ut...

Det kan jo også være at du og/eller mannen din er bærere av en eller annen sykdom som slår ut på gutter.... har dere testet for slikt ??

Skjønner at dere har lyst på en sønn, men helt ærlig talt så syns jeg dere skal kose dere veldig med døtrene deres !!

Tenk; 6 flotte jenter !! Det er jammen ikke alle forunt ;))

Hei.

Ikke misforstå meg,super gla i jentene mine men ønsker meg sårt en gutt.

ikke fordi jeg ikke vil ha flere jenter men vi har seks nå er gravid pånytt så håper på en gutt nå.

Tror ikke jeg klarer å gå gravid enda flere ganger for å prøve på å få gutt for å si det sånn,

Da er det bedre å betale og få hjelp om det er mulig.

Og nei vi har ikke testet oss,så det skal vi.har ikke tenkt på dette. så takk for det.

dersom du velger å betale for få en gutt,så ikke si det til jentene dine,da kan de bli lei seg...

snakket med et par i sommer som gjorde det, faren stod å fortalte hvor mye han gledet seg til gutten som skulle komme og alle pengene e hadde brukt for at de skulle få en gutt...jentene hans var tydligvis svært såra....

husk at de befrukter mangen egg og velger ut, de andre blir kastet...

eg har en jente og en gutt...gutten min har vert alvorlig syk og må ha medisiner kvar 3 time, han kommer kanskje til å slite med lungene alltid...

dette er ting og tenke igjennom...

kan det være at du ønsker en gutt fordi alle du har mistet har vert gutter? det må være forferelig å miste så seint og så mangen ganger...

du må være en svært sterk dame som klarer alt du har klart:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...