Vinden blåser Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Må bare klage litt her for å få ut litt frustrasjon.. i snart en uke har vi nå hadd en syk baby...først var vi selv syke,og nå når vi er tilnærmet 100% så er lillepia vårres hanglende.. Jeg er så sliten nå at jeg vet knapt hvor jeg skal gjøre av meg. Siden hun spiser grøt og slikt om dagene har ammingen vært nedtrappende over tid,men nå har hun så og si nektet annen drikke...ikke vil hun ha grøt...og puppene mine virker det til at noen har stukket hull i mens jeg selv lå langstrak,så er ikke mye å få hos meg heller.. er så frustrerende.. har så lyst til å få tilbake den blide glade ungen vår som var frisk og smilte/lo hele dagen lang..ho som la seg til å sove 1-2 ganger iløpet av dagen,men som til gjengjeld tok natt på KVELDEN.. her holdes det liv fram til rundt midnatt nå...har ho ligger ikke mer enn maks 20 minutter på gulvet iløpet av en hel dag..ingen ting hjelper annet enn "mamma", så jeg går å bærer på ho dagen lang...hører så og si kun sutring..vil ingen ting... sukk..... det må jo gå oooover snaaaaaart......
1baby,og 1 spire Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Uff hørtes ikke mye gøy ut, går nok over så snart hun blir bedre. Vet akkurat hvordan du har det. Er forferdelig slitsomt når det står på. Man får bare trøste seg med at det kan bare bli bedre. Sender deg en liten trøste klem.
kitty08 Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 ååå slik ahr vi det også. alle er langslåtte av spysjuke, og baby har diare og bare sutrer dagen lang. holder på å tilte her. skjønner ikke hva vi skal gjøre og det er mørkt og kaldt og driiiiiiiit. sånn ... ja, det kan vel bare bli bedre.
Mamman til M&E Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Kanskje du skulle tatt en tur til legen om du ikke har gjort det, det er mye virus i luften for tiden. Kanskje de kan hjelpe deg. Jeg har også nettopp hatt en syk baby og han er bare 22 dager gammel, vi havnet på sykehus i en uke da det viste seg at han hadde lungebetennelse, kom hjem lillejulaften. Det var rett og slett grusomt men glad da vi ble innlagt for da følte jeg meg i det minste tryggere. Ennå sitter skrekken i meg og kjenner at jeg "følger med" på alle mulige symtoner, hele tiden. Slitsomt. Håper babyene deres blir friske igjen snart, ikke noe kjekt med syne barn. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå