Gå til innhold

mitt keisersnitt

Anbefalte innlegg

for 4 uker siden hadde jeg et planlagt keisersnitt.

tiden før gruet jeg meg ekstremt,aldri hatt en eneste operasjon før.

tiden rett før var verst.pga jeg gruet meg sånn,tenk om jeg kjente noe osv.skulle jo være våken.

di barberte meg litt før og satte inn kateter.ingenting skremmende med det.

kom ned og di satte spinalbedøvelsen.Ikke noe vondt,kjente stikk,men det gikk så fort att det var ikke noe og være redd for.

så begyntte legen og kjenne meg på magen og lurte på om jeg kjente noe.jeg fikk panikk,for dette gjor jeg jo når han kjente på meg,men kjente bare berøring,ikke att han faktisk kløp meg i magen.så di satte igang.kjente nesten som om om noen tegnet meg med kulepenn(allså ingen smerte) men dette var faktisk kniven når han kuttet meg.

så begyntte di og presse meg veldig på magen.dette var litt ubehagelig,spesielt når eg kjente veldig sprelling i magen,men det var ikke noe vondt,bare litt ubehagelig.

Det hele tok toppen 5 min og gikk kjempeflott.

Fikk ei nydelig lita jente opp til meg bare 5 min etter di hadde satt bedøvelsen.helt utrolig.

jeg var oppe og gikk 2 dagen.men 2 dagen fikk jeg noen intense smerter i ene sida.di måtte gi meg stikkpille for å roe meg ned.

fant ikke ut hva dette var for noe.men det var ekstremt vondt.

reiste hjem 5 dagen.kjente jo såret,men ikke noe stor smerte som jeg hadde trodd det skulle være.

men så ble jeg veldig syk 3 uker etterpå.kom inn og såret vesket litt.så var litt betent og ikke helt fint,men ikke vondt der,var bare feberen så steig så høyt.langt over 40....

vi trodde jo hele tiden det var etter keisersnittet,men etter masse sjekker så viste det seg att eg gikk med kraftig nyrebekkenbetenelse fra før og den hadde spredd seg så det hadde skjedd en blodforgiftning og.

ligget inne med antibotika nå i 5 dager.

så det var dtete som var det tøffe,men så ikke hadde noe med keisersnitt og gjøre.

vil bare si til alle dere som gruer dere,ikke gru dere,bare gled dere,dere vil oppleve noe stort,det er et minne for livet keisersnittet og jeg kunne like gjerne gått gjennom 10 til uten problemer.

den gruelsen før ks var den aller verste og kunne spart meg for den.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139329562-mitt-keisersnitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...