Gjest Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Fikk positiv grav.test på lille julaften. Menstermin blir 4.september, en dag før bursdagen til lillemann. 12mnd imellom de to - uæh! Hva har jeg gjort, hehe
Gjest Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Wow, 12 mnd mellom. Godt jobbet!!! Gratulerer så mye. Blir travelt noen år fremover nå da. :-)
trebarnsmamma84 Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Gratulerer så masse=) sjølv har eg 14 mnd mellom mine to minste og da er så kjekt=)Var ein fin julepresang du fekk=)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 Åj åj, gratulerer Får håpe de ikke får bursdag på samme dag da.
Mama B Skrevet 25. desember 2008 #5 Skrevet 25. desember 2008 Gratulerer! Så spennende! :-) Går nok bra det sjø!
Gjest Skrevet 25. desember 2008 #6 Skrevet 25. desember 2008 Takk for koselig ord:) Ja, blir nok noen hektiske år - men det ville det vel blitt uansett mellom på de to. Det hele skjedde jo raskere enn vi antok, så kom litt som ett sjokk her også! Men som vi gleder oss allerede:D
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 25. desember 2008 #7 Skrevet 25. desember 2008 Åå, gratulerer så masse..! Kjenner jeg blir helt misunnelig..! Vi har også tenkt tanken å prøve på to tette, men mannen mente det ble for mye stress..hehe.. Hadde en litt tøff slutt på svangerskapet også så kjenner jeg er litt redd for å bli gravid igjen med en gang..Men hadde jeg fått en like grei baby som den vi har nå, tror jeg faktisk det kunne gått veldig greit.. kos deg masse...!
Stolt mamma! Skrevet 25. desember 2008 #8 Skrevet 25. desember 2008 Kan jeg få spør om du ammer? Fikk du mensen igjen før du ble gravid? Hilsen en som og vil ha to tette....;-)
Gjest Skrevet 25. desember 2008 #9 Skrevet 25. desember 2008 Jeg fullammet de første 4 ukene, men fikk mensen igjen ca 3 uker etter fødsel. Begynte på Cerazette da jeg var på 6.ukerskontrollen hos legen, men hadde mye mellomblødninger når jeg tok dem. Takk for koselige gratulasjoner! Godt å høre at folk ikke rakker ned på meg fordi jeg forsøker å overbefolke Norge (tok vel litt hardt i nå men;) Ja, hvis nestemann er like god og grei som minsten her så kommer det til å gå helt fantastisk de første 4mnd hvert fall! Tror ikke det vil bli noe mer slitsomt å få to tette, enn å få dem med 2-3 års mellomrom.
Gjest Skrevet 25. desember 2008 #10 Skrevet 25. desember 2008 Maria, mannen her var også helt i mot det i begynnelsen. Men plutselig en dag kom han hjem fra jobb, helt ut av seg - til slutt fikk jeg ut av han at han hadde tenkt hele dagen på å få ett barn til. At han virkelig, virkelig ønsket at vi skulle bli gravide igjen Jeg trodde ikke på han helt, men han mente det han ja;) Hehe, han kom løpende inn i stua etter at jeg hadde tatt grav.testen og ropte "Kom og se! Kom og se! Det er to streker!"
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 25. desember 2008 #11 Skrevet 25. desember 2008 Så du gikk på cerazette da du ble gravid...? Går også på dem, og har hørt om flere som har blitt gravide når de har gått på de så er litt skeptisk..
Gjest Skrevet 25. desember 2008 #12 Skrevet 25. desember 2008 Nei, sluttet på dem 26.nov tror jeg det var, og ble da gravid på første EL etter det
mariamyx Skrevet 25. desember 2008 #13 Skrevet 25. desember 2008 Så kjekt. Tenk så mye selskap de vil ha i hverandre Det blir nok litt hektisk for deg. Faktisk er det mannen min som snakker mest om når neste baby skal komme, nå er jenta vår 6,5 mnd og er helt fantastisk, så det hadde vært kjekt med to tette. Vi venter nok et år før vi kjører på igjen, men LYKKE TIL
Gjest Skrevet 25. desember 2008 #14 Skrevet 25. desember 2008 Ja, håper og tror også at de vil få mye selskap og glede av hverandre. Er bare 11mnd mellom mannen min og hans lillebror, og de har alltid hatt ett ekstra godt bånd - så håper mine to også vil få det! Tusen takk!
Djoolia 07+08+12 Skrevet 25. desember 2008 #15 Skrevet 25. desember 2008 Hehe,jeg ble også gravid rett etter at jeg sluttet på dem. Og jeg sluttet pga alle blødningene Han staten kan vel takke Cerazette for befolkningsveksten
Gjest Skrevet 26. desember 2008 #16 Skrevet 26. desember 2008 Gratulerer! ) Får selv to tette, 10-11 mnd mellom dem.
Joikaboll@ Skrevet 26. desember 2008 #17 Skrevet 26. desember 2008 Gratulerer! Du masse å se frem til, som gjør deg både glad og svett ;-) Har 11 mnd mellom nr 3 og 4, dem er blitt 4 og 5 år alt, perfekt aldersforskjell.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 26. desember 2008 #18 Skrevet 26. desember 2008 hei! Jeg får ca 14 1/2 mnd mellom mine, er mye aleine også da mannen jobber på båt.. men tror det skal går greit! gleder oss:) Grattis forresten!!
Gjest Skrevet 26. desember 2008 #19 Skrevet 26. desember 2008 Jessica, oj oj oj Det var to virkelig to tette det! Men utrolig deilig å se at det er flere som får/har to tette. Har kun fortalt det til familie enda, og alle sier jo gratulerer, med det følger med MYE kommentarer om at det var litt vel fort å bli gravid igjen. Det her var jo planlagt, og veldig ønsket! Trist å skulle forklare seg hele tiden om hvorfor man har valgt det slik. Vi gleder oss jo allerede helt vilt, ville vært deilig om de i nærmeste krets også gjorde det. Dere andre med to tette, når fortalte dere det til venner, og hvordan var reaksjonen?
Gjest Skrevet 26. desember 2008 #20 Skrevet 26. desember 2008 Gratulerer så mye:) de kommer sikkert til å få mye glede av hverandre!!
Bananamama Skrevet 26. desember 2008 #21 Skrevet 26. desember 2008 Gratulerer så mye!! Jeg drømmer litt om to tette jeg også, og gubben rett og slett maser om det, så kanskje jeg følger etter... Men jeg må visst forte meg, gutten min har blitt hele 5 mndr nå.... Hehe....
Mathildemor Skrevet 27. desember 2008 #22 Skrevet 27. desember 2008 Gratulerer og velkommen i "klubben! Jeg har ei lita snuppe på 6 mnd og får en til i juni, det blir 11 mnd mellom de.. Jeg er fortsatt litt sjokkert, men begynner å synke inn for jeg kjenner små spark hele dagen og skal på ordinær ul om noen dager, kanskje jeg da klarer å fortelle det til folk hehe..
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #23 Skrevet 27. desember 2008 Banan... Da synes jeg jaggu meg at du skal innfri din manns ønsker om to tette. Hehe, gleder oss så utrolig mye allerede! Herregud så gøy det blir. Takk takk, mathildemor Har du ikke fortalt det til folk enda? Jeg har allerede røpet det til litt av familien og mine nærmeste venner - de har alle fått beskjed om å holde det hemmelig, men det kommer nok frem litt etter litt, gjorde det sist og Jeg er jo helt umulius med å holde på hemmeligheter, spesielt når det er noe så koselig som det her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå