monca*84*j12 Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Ja da sitter jeg og venter på og finne ut om jeg er gravid eller ikke.... Jeg testet negativt i går men mensen har ikke kommet heller... + At jeg er en del kvalm, men som alt annet kan det jo like gjerne være innbildt... Hva trur dere? er jeg gravid? når blir jeg det? kjønn? f 280384
*SmurfeMamma* Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 hei... vi er i samme situsjon vi da.... skulle hatt mensen mellom19-21... men ingen tegn til tr..... testet negativt i går jeg ogsåå så antydning til en strek der, men det var nok en skygge strek.. jeg på en måte at det er noe igjerdet her.... men jeg vet ikke om det fester seg skikkelig.... hva føler du på meg da?? klem og lykke til!! håper vi begge får posetiv test snart:)
monca*84*j12 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2008 Jeg satt faktisk og tenkte i stad at det er veldig mulig at det kanskje er noe på gang hos deg også hehe.... Om ikke er det nok ikke langt unna... som sagt innen mars..Men fikk som sagt en innskytelse på at noe er på gang... Ja håper vi begge får positiv test ja!!! det hadde vært morro det! samme termin klubb. hehe lykke til
monca*84*j12 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2008 By the way. Jeg er ganske sikker på at du har klat svar enten den ene eller den andre veien innen 1 uke! Nyttårsaften kan bli en veldig bra dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå