Gå til innhold

Kynnere? Eller bekkenplager??

Anbefalte innlegg

Jeg har siste uka fått sååå vondt i underlivet, sidene, rompa litt i beina og nede i ryggen at jeg ikke kan gå, rette meg opp eller røre meg nesten. Det er dritvondt!! Kan komme når jeg sitter ved matbordet, ligger i senga, går tur....dvs ikke bare når jeg beveger meg masse. Hadde ikke masse kynnere sist, er det det jeg kjenner? men er de såå vonde?? klarer nesten ikke puste når det står på... Varer gjerne 5-10 min intenst, så går det gradvis over, til det er rolig igjen etter et par timer. Derfor lurer jeg på om det er kynnere? Er ikke de "kjappere over"? Hadde ikke bekkenplager sist, heller, så lurer på omd et kan være det jeg kjenner på? Isåfall bør jeg kanskje gå til behandling??

Håper noen an hjelpe meg før ejg drar på juleferie.... :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139328999-kynnere-eller-bekkenplager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver ikke hvor langt i graviditeten du har kommet. Men det du beskriver minner meg mest om kynnere. Om du planlegger ferietur nå, tror jeg det ville være lurt med en legesjekk før du drar for sikkerhets skyld. Hilsen en lege med bekkenløsning ---

Jeg er 20 uker på vei... Vi skal bare til vestlandet da, men skal ut og fly og kjipt å få det her mens man er på farta... Er kynere såå vonde så tidlig altså?? Det trodde jeg ikke...

Får ringe legen mandag, reiser tirsdag så håper han er der da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...