Gå til innhold

Hjertesykt barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et nyfødt hjertesykt barn, veldig alvorlig og omfattende med 4 forskjellige diagnoser. Jenta vår har blitt 7 dager i dag, og er allerede operert en gang da hun var 4 dager.

Jeg har et sårt ønske om å komme i kontakt med andre som har vært eller er i samme situasjon. Det hadde vært godt å snakke med noen som vet hva dette betyr, og som vet hvor hardt det er.

Vi bor i Oslo, men det betyr jo i grunnen ikke noe.

Det hadde uansett vært godt med noen å snakke med.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har ei jente på 2,5 år som har hjertefeil, og har vært operert en gang så langt.

Ta gjerne kontakt med meg på msn, på mail eller spør og grav her =)

Msn: [email protected]

Mail: [email protected]

Gratulerer med jenta =)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei,

Gratulerer med den lille! :)

Jenta vaar paa 3 1/2 ble hjerteoperert da hun var 23 maaneder gammel. Det er faelt og vanskelig, men prognosene er vanligvis veldig bra. Er det underutviklet venstre hjerte hun har? Paa engelsk kaller dem det hypoplastic left heart syndrome. Vi bor i Canada, saa vet bare navnene paa engelsk. :) Jenta vaar hadde innsnevret hovedblodaare og en aapen pda.

Jeg haaper det gaar bra med dere og lille gullet.

Skrevet

hei ha r en datter på 3,5 år som ble født med tga.hun ble også operert når hun var fire dager gammel.alt går bra med henne nå...jobber selv på barselavdeling nå så treffer mange som havner i samme situasjon..

du må gjerne ta kontakt

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...