Gå til innhold

MeiTay eller baby Bjørn sin bæresele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke prøvd meitai, men er fornøyd med min BabyBjørn bæresele. Den er enkel å ta på, syns meitaien ser veldig innvikla ut....

Skrevet

Mei Tai! Har hatt begge, og nå ligger BB lengst inni skapet, og der skal den forbli! MeiTai er mye bedre både for bærer og barn, og er ikke så innvikla som den kan virke ved første øyekast - du lærer det fort :)

Skrevet

Mei Tai'en min er jeg kjempe fornøyd med! Veldig lett å få av og på, og kan bære babyen så mye en bare vil! Betilte på www.babyhawk.com. Tok litt tid før den kom, men ble veldig fornøyd med "eget" design på begge sider! Anbefales!

Skrevet

I og med at BB er potensielt skadelig for barnet (ved bruk mer enn 30 min), vond aa baere med og bare kan brukes opp til 10 - 12 kg saa er ikke eg i tvil: Meitai er best!

Skrevet

eg har beggedeler og baby bjørnen er helt forferdelig å bære med i forhold. jeg hadde den til eldste og brukte den mye da... når jeg nå fikk nr to kjøpte eg en mai tai for har hørt at babybjørnen ikke er så bra for babyen osv... den er så sinnsykt mye bedre å bære i. og det er IKKE vanseklig å feste den på. har bæresjal og.. det er litt mer problematisk å feste på men veldig godt å bære i...

Skrevet

i tillegg kan jeg bære 2 åringen i den og..;) hun storkoser seg på ryggen..

Skrevet

Og hvis du synes mei tai er innviklet ut, så kan du kanskje prøve en formsydd bæresele som bygger på mei tai-prinsippet ? Var det vi valgte og er veldig fornøyd med det :)

Skrevet

Takk for alle svar!

Da blir det MeiTay! Hvilke butikker selger disse?? Barnas hus?

Skrevet

Jeg bestilte min babyhawk meitai på mixmax.no, og fikk den etter en liten uke. Og de har masse mønster å velge i også :) Vet ikke hvordan de er på pris, men jeg er iallefall veldig fornøyd med min.

Skrevet

Jeg vil også bare anbefale Meitai! Det er virkelig ikke vanskelig å ta på seg altså. Og genialt for babyen:-) Godt å bære i. Sjekk tettinntil.no, der har de linker til masse nettbutikker som selger vakre meitaier eller fine formsydde bæretøy:-)

Lykke til!

Skrevet

MT helt klart! Går ganske fort å sette den på når du har gjort det noen ganger... Fikk en babybjørn av en kusine, prøvde den med ungen en gang og lot den ligge igjen der jeg fikk den...Den var jo kjempe vond å ha en "stor" tung baby i! Ja jeg blir sliten i ryggen etter en times tid med lillegutt på magen i mt, men i babybjørnen kjente jeg det etter et par minutter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...