Leonella777 Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Har ikke prøvd meitai, men er fornøyd med min BabyBjørn bæresele. Den er enkel å ta på, syns meitaien ser veldig innvikla ut....
stjertløvetann Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Mei Tai! Har hatt begge, og nå ligger BB lengst inni skapet, og der skal den forbli! MeiTai er mye bedre både for bærer og barn, og er ikke så innvikla som den kan virke ved første øyekast - du lærer det fort
Gjest Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 Mei Tai'en min er jeg kjempe fornøyd med! Veldig lett å få av og på, og kan bære babyen så mye en bare vil! Betilte på www.babyhawk.com. Tok litt tid før den kom, men ble veldig fornøyd med "eget" design på begge sider! Anbefales!
Yo&La+spire Skrevet 25. desember 2008 #5 Skrevet 25. desember 2008 I og med at BB er potensielt skadelig for barnet (ved bruk mer enn 30 min), vond aa baere med og bare kan brukes opp til 10 - 12 kg saa er ikke eg i tvil: Meitai er best!
mai mammaen til to Skrevet 25. desember 2008 #6 Skrevet 25. desember 2008 eg har beggedeler og baby bjørnen er helt forferdelig å bære med i forhold. jeg hadde den til eldste og brukte den mye da... når jeg nå fikk nr to kjøpte eg en mai tai for har hørt at babybjørnen ikke er så bra for babyen osv... den er så sinnsykt mye bedre å bære i. og det er IKKE vanseklig å feste den på. har bæresjal og.. det er litt mer problematisk å feste på men veldig godt å bære i...
mai mammaen til to Skrevet 25. desember 2008 #7 Skrevet 25. desember 2008 i tillegg kan jeg bære 2 åringen i den og.. hun storkoser seg på ryggen..
La vita è bella <3 Skrevet 25. desember 2008 #8 Skrevet 25. desember 2008 Og hvis du synes mei tai er innviklet ut, så kan du kanskje prøve en formsydd bæresele som bygger på mei tai-prinsippet ? Var det vi valgte og er veldig fornøyd med det
Stolt mamma! Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. desember 2008 Takk for alle svar! Da blir det MeiTay! Hvilke butikker selger disse?? Barnas hus?
Xempel Skrevet 25. desember 2008 #10 Skrevet 25. desember 2008 Jeg bestilte min babyhawk meitai på mixmax.no, og fikk den etter en liten uke. Og de har masse mønster å velge i også Vet ikke hvordan de er på pris, men jeg er iallefall veldig fornøyd med min.
Mama B Skrevet 25. desember 2008 #11 Skrevet 25. desember 2008 Jeg vil også bare anbefale Meitai! Det er virkelig ikke vanskelig å ta på seg altså. Og genialt for babyen:-) Godt å bære i. Sjekk tettinntil.no, der har de linker til masse nettbutikker som selger vakre meitaier eller fine formsydde bæretøy:-) Lykke til!
Makko med to små gutter Skrevet 25. desember 2008 #12 Skrevet 25. desember 2008 MT helt klart! Går ganske fort å sette den på når du har gjort det noen ganger... Fikk en babybjørn av en kusine, prøvde den med ungen en gang og lot den ligge igjen der jeg fikk den...Den var jo kjempe vond å ha en "stor" tung baby i! Ja jeg blir sliten i ryggen etter en times tid med lillegutt på magen i mt, men i babybjørnen kjente jeg det etter et par minutter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå