Gå til innhold

noen som kan se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

jeg har termin 16.januar 2009, og nå har moren min fått det for seg at fødselen starter nå på lørdag, 28.desember, fordi hun tolket det slik ut fra sitt horoskop :) noen som kan se når jeg føder?

jeg er født 121277

takk :)

ps: mamma er helt på styr nå.....hihihihi

GOD JUL!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt.... kanskje noen kan se hva slags kjønn det blir og?

Skrevet

nå skjønner jeg jo at det ikke ble noe fødsel på lørdag, for i dag er det jo søndag :) men vil noen se likevel?

Skrevet

kanskje spådamene her inne har tatt juleferie? det forstår jeg jo egentlig godt.....

Skrevet

har hatt litt murringer og vært dårlig i formen idag, noen som ser fødsel på meg i de nærmeste dagene?

Skrevet

i morgen natt muligens. trur lille frø kommer den 5 p formidagen..

Fødselen kommer til og gå greit... Du kommer muligens til og ha god hjelp av lystgass og varmt vann..

Lykke til

Skrevet

takk for det, blir spennende å se! andre som har synspunkter?

Skrevet

det var jo meg som skrev det siste innlegget, ikke anonym......trykket på feil knapp :)

Skrevet

Skjer det noe lillegumman? Trur du det ligger ann til fødsel? Føler fortsatt sterkt på i natt men at det blir ganske sent (tidlig alt etter som hvordan man ser det..)

Skrevet

Det er i hvertfall 6-tallet som kommer til meg, så jeg kan ta feil og at det er termin som er fødedaton din... ble med ett litt usikker.,,

Skrevet

skjer ingenting her enda nei.....:) men 12.januar høres ikke dumt ut:) det er jo fullmåne 11!

Skrevet

anonym: fremdeles stille her....

flerer synspunkter fra dere spådamer?

Skrevet

kanskje flere som har kommet tilbake på nett etter jul nå? er fremdeles gravid og lurer på når nurket kommer....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...