Gå til innhold

Skulle så gjerne hatt en vogn :) har du en til salgs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en pent brukt vogn,helst av typen Brio sitty,Brio Race,emmaljunga scooter osv...

Vogna må være i god stand.

Må passe til jente.

Helst til en pris på rundt 500 +/-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du virkelig du kan få en sånn vogn som du vil ha for rundt 500 kr???? kunne du ikke ha skrevet "jeg vil ha en vogn gratis"???.

Skrevet

Hehe ja det tror jeg ;) er mange på finn.no ,men jeg har vært får sent ute hver gang.

Og sier ikke at jeg MÅ ha en av disse "merkene" men en av samme type vogn.

God Jul :D

Skrevet

Har en rosa og svart trille fra rudo. Masse plass under, god å trille. Med fotpose, som kan vaskes, det kan også sittedelen. Blir liten sammenlagt:-)

Skrevet

Har dessverre ikke bilde, men den er veldig vanlig. Stor kalesj...den er rosa...det er rosa/svart fotpose og ei bøyle over foran. Selene var helt rare så de tok vi av, men man får kjøpt seler på f.eks. bogerud. Det er en trille-type med små upunkterbare hjul og går godt både sommer og vinter. Kunne tenke meg ca 800 for den, nypris er 1699.

Skrevet

Beklager,da er jeg ikke intr.

Vi er på jakt etter en vogn med litt større hjul,har en slik trille nå,men den fungerer dårlig på snø.

Men takk for tilbudet :)

Skrevet

Bare hyggelig:-) Vil anbefale deg ei quinny speedi. Har hatt noen vogner og den er billig og bra. Fortsatt god jul:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...