Gå til innhold

Ok, vi ga jenta vaar paa 17 mnd en Daisy-dukke til jul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hun eeeeelsket den! Ingen andre gaver spilte noen rolle, hun bare gikk rundt med den i hendene og tvang meg til aa synge Daisy-sangen ca 100 ganger.. rett og slett overlykkelig. Dessverre merket vi problemet med denne gaven da hun skulle legge seg. Hun har allerede en geit hun sover med, og vi har ikke lyst til at hun skal ha flere bamser i sengen og leke istedetfor aa sove.. saa hun ble lei seg da vi tok vekk Daisy.. he he, tror vi har en liten utfordring foran oss :-) Men saa goey aa se den gleden da hun fikk dukken! Gleder meg til aa se fjeset hennes i morgen naar hun faar se Daisy igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ble iallefall glad for dukken :) Tror drømmehagen figurene har gledet mange denne julen :) Håper det går bra med henne, at hun skjønner at den er til å leke med på dagtid ;)

Skrevet

Her i huset fikk vi en Hinkel Pinkel og jenta vår på 15 mnd eeeelsker den. Hun så nesten vantro ut da hun pakket opp og så at det var Hinkel Pinkel. Drømmehagen er det eneste tv programmet som fenger henne og vi har til og med merket at hun hermer etter Hinkel Pinkel (hun slenger seg bakover med bena i været).

Første gang jeg så Drømmehagen tenkte jeg herregud, for et teit barnetv. Men nå synes jeg faktisk det er koselig....

Skrevet

Ser så små barn på barne tv? Jenta vår på 16 mnd har ikke særlig interesse for det i alle fall. Det står ofte på her pga storebrødrene hennes. Hun kan jo sitte et halvminutt eller så og titte litt, men ikke noe hun følger med på eller som fenger henne spesielt. De er jammen forskjellige på alle områder disse små:)

Skrevet

Godt å høre.... Jeg har ikke fått med meg hva dette er engang jeg for jeg har store barn fra før som ikke ser barne tv lenger. Fikk nesten dårlig samvittighet når alle snakket om disse dukkene de hadde kjøpt til jul.....

Skrevet

Lillemor her i huset fikk Drømmehagen-figurer i julestrømpen sin. Hun er mest begeistret for Makka Pakka, og de hadde bare Hinkel Pinkel og Hopsie Daysie i sånne store dukker...

Drømmehagen er det eneste tv-programmet som fenger henne, men kun når Makka Pakka er med :)

Figurene hun fikk er allerede godt brukt, og hun koser seg virkelig med dem :)

Skrevet

Hvor fikk dere kjøpt disse figurene? Jenta vår på 21mnd er også vill etter drømmehagen!!!!

Skrevet

Lillemor på 18 mnd fikk også en Hopsy Daisy dukke til jul :) Hun sto helt stille et øyeblikk og bare glodde på den før brøt ut: DAISI! :))) Kjempeglad ble hun, og leker litt med den hver dag. Synger sangen hennes, danser rundt seg selv og slenger slengkyss til oss :)

Skrevet

Jeg kjøpte forøvrig i Brio-butikken på Strømmen storsenter.

Skrevet

Vi fant ikke disse dukkene før jul, men så kom vi over en fantorangen-bamse isteden. Stor suksess. Fantorangen må være med overalt, og hun kysser på den i ett sett.

Skrevet

Hei du!

Min lille tulla begynte å vise STOR begeistring for Fantorangen allerede 6mnd gammel, nå er hun 8,5mnd. Jeg prøvde før jul å finne en slik bamse, jeg skrev til og med en email til NRK, men fikk som svar at det ikke fantes. Hvor er det du har fått tak i en slik bamse? Jeg hadde blitt overlykkelig viss jeg hadde fått tak i en Fantorangen bamse, sikkert ikke like glad som min lille tulle ville ha blitt da:) Viss det er noen andre som vet, vær så snill å tips meg.

Skrevet

de hadde flere på princess i sarpsborg her om dagen ihvertfall så de ligger nok

t rundt omkring i butikkene i landet:)

Skrevet

Vi fikk makka pakka og opplevde akkurat det samme :) Heldigvis var denne figuren i hard plast, så ikke et kosedyr man tar med i sengen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...