Gå til innhold

Julaften og vi tester.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

postivit! Føles som en uvirkelig hendelse å få se et kryss for første gang på en clearblue test. Har prøvd i 3 år, så dette er bare deilig!!!

Måtte det holde seg på plass der inne i mange mange mnd :)

God Jul alle sammen :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse

For en fantastisk julegave

Skrevet

Gratulerer så masse!

Testet selv i dag og fikk positivt:)

Så utrolig godt! Nå håper vi inderlig at spiren skal klore seg fast i 8 mnd til.

Ha en gledelig jul:)

Skrevet

Fantastisk julegave!!! Jeg testet også positivt juleaften, på 2 forskjellige tester..helt fantastisk, endelig klarte vi det, får bare håpe den vil bli der inne ;))) God jul og lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Gratulerer så masse alle sammen, jøss hvor mange vi er som har blitt gravide i det siste, kjempegøy:-) Virker som det er lurt å ruge i julerushet hehe:-)

Skrevet

dette er jo en virkelig positiv lesning. Mange det klaffer for ja ;-)

Hehe, det kan se ut til at førjulstiden er en fin rugetid. Jeg for min del tror det er bare godt, for kroppen og ikke minst hodet, å holde seg i aktivitet mens man ruger.

Gratulerer så masse til dere andre som også har testet positivt! Krysser fingrene for oss alle

Løkk me jula som vi sier her hos oss!

Skrevet

Gratulerer så masse og gratulerer til deko andre som også testa positivt igår=)

Skrevet

Gratulerer så mye til deg og de andre som testet positivt. En virkelig god jul ble det :D

Skrevet

Gratulerer så mye med en fantastisk julegave :-)

Skrevet

Gratulerer alle som har testet positivt, gledelig lesning :-)

Jeg har testet svakt positivt i dag, på rd 10. Satte inn to stk. frys blastocyster den 16.12 og er litt skjelven.... tør ikke slippe jubelen helt løs enda, men.. streken er jo svak men alikevell tydelig (ikke bare skyggestrek).

Fortsatt god jul :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...