Månestråle75 Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Jeg og kattepusen har tatt turen til Trysil. Her er det hvit jul og iskaldt, så vi koser oss innendørs foran ovnen :-) Lille jenta i magen koser seg også, sparker og turner rundt. Mange julehilsner fra
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 god jul til deg, katten og magen også! kos dere masse! her er småen hos pappaen sin og katten koser med nabohunden så jeg er temlig alene mens jeg venter på at julen skal begyne :-) takk for babystøv :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. desember 2008 #3 Skrevet 24. desember 2008 hvor i alle dager fikk jeg babystøv fra?... hehe
Storkmor? Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Hei kjære Månestråle! Håper du har hatt noen deilige juledager! Så utrolig moro å se bilde av den lille jenta... Tenk, der ligger hun og modner dag for dag i magen. Og turner rundt? Er hun skikkelig aktiv? Nå får du krysse for meg også, jeg var på Nordica lille Julaften. Spennende romjul
Kath:) Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Riktig God Jul til dere! Jeg har feiret jul med familien på Skeikampen Høyfjellshotell mens mine to kattepuser har vært hjemme. Nå er jeg hjemme igjen, og da ble pusene glade! Nå går jeg og venter på IKM, 5 dager igjen! )
Månestråle75 Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2008 Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for dere begge to!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå