Gå til innhold

Hva bruker dere til snørrete neser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tuppa mi har selvfølgelig blitt skikkelig forkjølet, begynte i natt, snørra renner og bronkittlignende hoste. Ingen feber heldigvis. Tenkte stikke innom apotek og få tak i sånn suge ting til nesen, hvilken er å anbefale? Hjelper det å bruke saltvann i nesen? Takk for alle tips og råd

Skrevet

Vi bruker bare saltvann til jenta her og det funker fort. God bedrin til tuppa di : )

Skrevet

Jeg har ei jente på nesten 4 mnd som også har vært veldig "snørrete". Har vært spesielt ille på nettene, da hun har vært våken mange ganger og ellers sovet veldig urolig. Ga henne saltvanns spray, men syntes ikke dette hjalp på nettene. Har derfor gitt henne Otrivin. Står på pakken at det er fra ett år, men jeg har snakket med både lege og helsesøster og de mener at dette ikke er farlig, så lenge det ikke blir brukt over tid og i store doser. Min datter har som sagt bare fått til kvelden og jeg skal love deg det gjorde susen for vår del. Nå sover både mor og barn bedre :)

Skrevet

Jeg bruker saltvann eller morsmelk.. nesesuger bruker jeg også, har kjøpt en sånn her med (korsen skal jeg forklare) ekstra tut på. Fint for små neser og så kommer du litt lenger inn i nesen for å få sugd ut snørra. Sorry at det høres ekkelt ut.

Skrevet

har kjøpt en spray på helsekosten som inneholder saltvann og aloe vera. den er til spedbarn og merket heter Weleda

Skrevet

jeg kjøpte nesesuger på barnas hus. du suger i den ene enden, og den andre enden har du i nesa til barnet. det høres skikkelig ekkelt ut, men det er det ikke. du får ikke noe snørr i munnen :P effektiv er den også :) med morsmelk eller saltvann for å løse opp først, får du ut snørret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...