kaje Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Hei allesammen!!! Sender en liten julehilsen fra Spania til dere alle.... Feirer jul med min fam. her nede, og det er så deilig og varmt :-) Har faktisk ligget på stranden flere dager. Er nå 14 uker, så nå venter jeg bare på at magen skal begynne å vokse...føler meg bare litt feit om dagen, men klager ikke. Sender masse lykke ønskninger til dere alle, samt maaassseee baby støv :-) Jule klem fra kaje
Kath:) Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Hei Kaje! Høres riktig deilig ut å feire jul i Spania! Så bra det går fint med graviditeten! Jeg har vært på Nordica og har 5 dager igjen til IKM! Du får ha en Riktig god jul videre, og kos deg på stranden. Juleklemmer fra
Storkmor? Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Fortsatt god jul til deg, Kaje! da kommer nok magen snart Håper du har det strålende! Jeg har IKM om halvannen uke..
Tjorven1 Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Feliz navidad senorita! Håper du har det deilig der nede i varmen. Bare vent, det er nå magen begynner å vokse! I uke 15 møtte jeg venninnen min som er like langt på vei som meg, og magen hennes var mye større enn min. Jeg ble litt redd, men ikke lenge.. For min har vokst veldig de siste to ukene (15-17) "alle" ser at jeg er gravid nå, ikke bare "feit"... en rar følelse... for jeg skjønner liksom ikke helt at jeg er gravid ennå... og det har vært så enorm fokus på magen min denne julen, men mer om det i bloggen min.. Lykke til!
apriljente-66 Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Utrolig bra kaje, heier på deg Har planer om ED selv, hvis ikke fryseforsøket i jan går som det skal. Er veldig spent. Spania er raske og ingen ventetid har jeg hørt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå