La vita è bella <3 Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Jeg har null peiling, og har heller ikke forhørt meg, men kom plutselig til å tenke på dette og lurer på om noen kan svare meg Er det forskjellig 6mnd-grøt (feks) for de som starter ved 6 mnd og de som har gitt fra 4mnd? For de som har spist annet enn melk i 2 mnd er jo mer vant til fast føde enn de som starter først ved 6 mnd? Er dette noe man må være obs på når man starter med grøt? Snuppa er 4 mnd i dag, jeg har nok melk og hun er fornøyd og legger på seg, så ingen grunn til å starte med fast føde enda
Nordhagenjentene :) Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 Vi begynte med grøt rundt 4 mnd alder, fordi hun trengte det. Hun får bare mme. Hvis jeg hadde klart å amme til 6 mnd, tror jeg faktisk jeg ville begynt med 4-mndgrøt, men at jeg ikke ville brukt 2 mnd slik vi har gjort nå før vi begynner på neste type.... Det er min tanke pr i dag hvertfall.
La vita è bella <3 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2008 Okei, interessant! Jeg kommer selvfølgelig til å forhøre meg med helsesøster før vi gjør noe, men fint å få høre litt fra dere som har erfaring med grøt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå