sonnenschein Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Vi skal på skiferie og jeg har sett på værvarselen at det blir rundt 10 minusgrader. Hvordan kler dere på babyen? Er litt usikker, har bodd mange år i utlandet og kjøpte voksiposen relativt sent til førstemann.Andremann er nå 3 mnd og jeg vet likksom ikke hvor varm denne posen er... Er det noe voksipose-eksperter her? ;-)
Hellinor Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 Den er kjempevarm. Ved 0 grader og ned til 2-3 minus bruker jeg kun ullundertøy, tynn ullue, hals og votter. Ville kanskje hatt et lag til med ull, f.eks krinkelull fra janus (tynn ulldress) ved 10 minus. Du må nesten prøve deg fram. Kalde kinn er ingen indikasjon, kjenn bak i nakken.
FrøkenJ Skrevet 24. desember 2008 #3 Skrevet 24. desember 2008 Har ikke hatt så mange minusgrader,men tror det har vært kanskje 4-5 minus når vi har vært ute. Har faktisk bare hatt vanlige klær på snuppa,en lue og et ullpledd(syns det er greit å ha når jeg har gått tur hvis jeg må ta henne opp feks) over henne helt opp til haka. Min erfaring er at hun alltid har vært god og varm (kanskje litt for varm av og til). Jeg ville bare ha prøvd meg frem. Voksiposene er veldig varme og jeg er superfornøyd med den. God tur på skiferie. :-)
Labambie Skrevet 24. desember 2008 #4 Skrevet 24. desember 2008 Det har vært rundt 10 minus på det kaldeste her også hittil i vinter.. Nedi voksien har snuppa på seg tynn ulldress fra Reima (utenpå vanlige klær), sånne boblesko fra Reima, lue og votter. Da er hun mer enn varm nok!!
Nattinatta Skrevet 24. desember 2008 #5 Skrevet 24. desember 2008 ute her bruker jeg som oftest bare vanlige inne klær på lilelgutt, samt lue, votter og skinntøfler. da er det 2 - 5 mnius tenker jeg.. og han er god og varm. er det kaldere tar jeg ofte et tynt ullpledd over han. Ved 10 minus ville jeg kanskje tatt på et par lag med ull? Det er vanskelig å si siden disse små er så forskjellige!
sonnenschein Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. desember 2008 Takk for svar :-) Da pakker jeg med ullundertøy,tynn ulldress og tykk ulldress og prøver meg fram. Fortsatt god jul til dere alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå