Gjest Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Synes Ada er så utrolig fint, hva mener dere om Ada? Og hvilke navn er fine bak med unntak av Elisabeth og Sofie?
Gjest Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 Ada er fint! Det spørs jo hva slags navn du liker, da. Jeg klarer veldig lett å kombinere navn, men så har jeg visstnok litt sær navnesmak, og. Men jeg kan jo komme med noe jeg tenkte på, iallefall. Når jeg tenker meg om, syns jeg Ada Leana var ganske fint, egentlig. Ada Savannah Ada Marie (litt kjedelig, kanskje) Ada Erika
prebs Skrevet 24. desember 2008 #3 Skrevet 24. desember 2008 Ada Kristine Ada Helene Ada Johanne er fine!
Gjest Skrevet 24. desember 2008 #4 Skrevet 24. desember 2008 Ada Erika ser fint ut, men det blir jo litt rart (da sier man vel Ada Eriiika, og jeg liker ikke den uttalen så godt). Ada Kristine og Ada Johanne var fine, og Kristine heter min mormor til mellomnavn. Planlegger ikke baby, men artig å tenke ut navn selv om
Castho Skrevet 25. desember 2008 #5 Skrevet 25. desember 2008 Kollegaen min heter Ada Louise. Synes det er stilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå